Josimar ute med neste uttrykk i «The flip side of football»-kampanjen – Vår jobb er å løfte frem Josimar som en av de få kritiske røstene i fotballen.
Tar ut Supernordic Creative Studio i første-elveren Den digitale treningsplattformen Clutcher har valgt Supernordic Creative Studio som partner for strategi, kommunikasjon og reklame.
Tilbud på anbud «Hei, Offentlige Norge. Grattis! Dere har akkurat gjort billigst mulig til ny standard for kommunikasjon», skriver Erik Heisholt i dette innlegget.
Supernordic Creative Studio og Josimar viser baksiden av fotballen i ny kampanje Supernordic Creative Studio fortsetter samarbeidet med magasinet Josimar. I den nye kampanjen vises fotballens bakside – fortalt uten ett eneste ord.
Fullstakk og Supernordic Creative Studio inngår strategisk og kreativt samarbeid – Vekst-vekst for kundene, og vinn-vinn for begge byråene, sier Erik Heisholt.
Street Art Norge velger Supernordic Creative Studio Blir deres partner på strategi, design og reklame.
Heisholt om Høyres «Ingen slagord»: – Strategisk og kreativ latskap «Det å stå og skryte av at du har «kommet opp» med noe gøye kreative greier helt selv, er helt greit når du skal lage en invitasjon til konfirmasjon eller en morsom lapp på oppslagstavla i barnehagen som minner om at du må ta med gummistøvler når det regner, men ikke når du er et politisk parti som ønsker å styre landet», skriver Erik Heisholt i dette innlegget.
Unruled + Supernordic = sant Arnstein Sarset i Supernordic og Erik Heisholt i Unruled Creative Studio etablerer Supernordic Creative Studio for å håndtere felles kommunikasjonsprosjekter.
Farget Ullevaal gult før Norge–Finland: for Tamima, mot Rasisme Under landskampen Norge – Finland i dag skjedde det en helt spesiell markering.
Taperne blant oss «På vei hjem fra Arendalsuka har jeg, som mange andre, sittet igjen med noen refleksjoner om samfunn, debatt og kommunikasjon – og om måten enkelte tydeligvis mener de har en rett til å oppføre seg på», skriver Erik Heisholt.
Erik Heisholts lærte Gwen Stefani Leeds og Vålerenga-sanger i et bryllup Kanskje får vi høre superstjerne synge tvilsomme. VIF-sanger om hun noen gang kommer tilbake til Norge?
Samler reklame- og mediebransjen i et felles løft mot rasisme Unruled Creative Studio leder nasjonal dugnad mot rasisme for Antirasistisk Senter
Hvordan implementere aldersgrenser på sosiale medier? «Mange snakker om at vi må øke aldersgrensen på sosiale medier. Men hvordan skal vi egentlig få til det? Sånn i praksis altså», det lurer Eirik Fjellaksel på.
HS Media og Heisholt Inc. inngår samarbeid Salgs- og markedsføringsselskapet HS Media på Kirkenær og reklamebyrået Heisholt Inc. med adresse Oslo inngår samarbeid.
A2N gjør endringer og spisser seg innen markedsføring – Endringene vi har gjort har allerede gitt oss flere nye spennende prosjekter - og flere på vei inn, sier daglig leder.
A2N med nytt samarbeid: – Det betyr mye for oss Skal utvikle ny digital kommunikasjonsplattform og nye nettsider for Veas.