Dropper Meta-annonsering: – Vi vil være på riktig side av både jussen og etikken Flere store norske annonsører velger bort plattformen.
DNB og Sbanken samler merkevareledelsen Tidligere markedsdirektør i Sbanken går inn i ledergruppen til DNB.
Byrålederen gir egen klesstil terningkast 2 – Jeg har en ambisjon om å løfte meg her når jeg får litt mer tid.
DNB henter fem nye til markedsavdelingen – Dette er skikkelig «360»-jobber og da er vi ekstra glade for å få kollegaer som har erfaring fra en rekke fagdisipliner og bransjer, sier Aina Lemoen Lunde.
Pernille er ny sponsorsjef i DNB: – Gull verdt Pernille Wangsmo Melvold har jobbet med spons i DNB i et snaut år - nå har hun sponsorsjef.
DNB roper høyt: Blir hovedpartner for Oslo Pride – Vi ønsker å bidra til at vi får et samfunn og et arbeidsliv der alle trygt skal få være seg selv og elske den de vil, sier markedsdirektør i DNB, Aina Lemoen Lunde.
Slik jobber DNB med innsikt og markedsføring Markedsdirektøren trekker fram tre sentrale spørsmål i innsiktsarbeidet: – Når vi finner svarene på disse tre, vet vi hva vi skal ha ut, hvorfor og hvordan vi skal kommunisere dette.
Hva har Bente, Paal, Kristin, Aina og Fredrik til felles? Ifølge den ferske Bransjerapporten fra Teft, er alle fem markante lederskikkelser som har markert seg positivt. Hør fra topp fem hvilke egenskaper de mener er viktigst for en leder og hva som er utfordrende med å være leder.
Fredrik Fornes inn på prestisjetung liste To nye navn entrer listen over ledere som har utmerket seg positivt i bransjen.
Dette spiser Aina hver eneste julaften – Det kommer fra da moren min var barn og de ikke hadde penger til å kjøpe nok julemat til å bli mette.
DNBs Ung-ambassadør Levi Try får ny rolle i konsernet Tar over etter Emilie Berg Kaasin og blir konseptutvikler.
DNBs markedskampanje legger ut på norgesturné for tredje år på rad #huninvesterer skal innom 21 steder landet rundt.
DNB og TRY mobiliserer til kamp med Lise Klaveness DNB vil fylle Ullevaal Stadion for (k)vinnerlandslaget - vil bidra til å skape historie med #huninvesterer som avsender.
DNBs kampanje for UNICEF: Ansatte betalte 3000 kroner for joggetur med sjefen DNB ansatte skal bruke joggeturen som oppvarming til Holmenkollstafetten.
DNBs innsamlingskampanje for Unicef har forvandlet seg til en bedriftsdugnad – Vi er kjempeglad for at denne kampanjen har forgrenet seg, og det er fantastisk å se så mye velvilje, sier Aina Lemoen Lunde.
DNB lager innsamlingskampanje for UNICEF: – Vil gjøre det enklere å bidra Lar UNICEF bruke deres kommunikasjonskompetanse.