Fredrik Fornes inn på prestisjetung liste To nye navn entrer listen over ledere som har utmerket seg positivt i bransjen.
Dette spiser Aina hver eneste julaften – Det kommer fra da moren min var barn og de ikke hadde penger til å kjøpe nok julemat til å bli mette.
DNBs Ung-ambassadør Levi Try får ny rolle i konsernet Tar over etter Emilie Berg Kaasin og blir konseptutvikler.
DNBs markedskampanje legger ut på norgesturné for tredje år på rad #huninvesterer skal innom 21 steder landet rundt.
DNB og TRY mobiliserer til kamp med Lise Klaveness DNB vil fylle Ullevaal Stadion for (k)vinnerlandslaget - vil bidra til å skape historie med #huninvesterer som avsender.
DNBs kampanje for UNICEF: Ansatte betalte 3000 kroner for joggetur med sjefen DNB ansatte skal bruke joggeturen som oppvarming til Holmenkollstafetten.
DNBs innsamlingskampanje for Unicef har forvandlet seg til en bedriftsdugnad – Vi er kjempeglad for at denne kampanjen har forgrenet seg, og det er fantastisk å se så mye velvilje, sier Aina Lemoen Lunde.
DNB lager innsamlingskampanje for UNICEF: – Vil gjøre det enklere å bidra Lar UNICEF bruke deres kommunikasjonskompetanse.
DNB blir hovedsponsor for VM i snøsport: – Ser fram til å jevne ut forskjellene Forskjellen på premiepenger på et VM for parautøvere og et VM for olympiske utøvere er opp mot 10 millioner kroner, har DNB regnet ut.
Aina Lemoen Lunde mottar hedersprisen på Mediaforums høstkonferanse, Andre Boller – Vi har et godt fagmiljø i Norge, sier en overrasket vinner av hedersprisen.