Disse deltar i «8 minutes of Change» Markedsføringsforeningen i Oslo (MFO) inviterer til «8 Minutes» 14. mai. Tretten deltakere får hver åtte minutter til å dele sitt syn på endring – personlig, profesjonelt eller samfunnsmessig.
NoA henter to bransjeprofiler til styret NoA henter inn Aina Lemoen Lunde og Pernilla Wikman til styret.
Ble blåst over ende i første møte med sin nye jobb Nå ser hun fram til å være med og bygge opp en norsk merkevare. – Det har vi for lite av.
Aina Lemoen Lunde blir ny administrerende direktør i Feddie Ocean Distillery Går fra toppjobb i DNB til toppleder for norsk whiskyeventyr.
Gir seg i DNB etter ni år: – Hadde aldri trodd jeg skulle være så lenge i en bank Men først skal hun til New York og slappe av.
Aina Lemoen Lunde gir seg i DNB: – Jeg kjenner at min tid her er ferdig Gir seg i DNB etter flere år.
Mener norske markedsførere må slutte å sutre Mener norske markedsførere gjør seg uinteressante for styrerommene.
DNB går igjen inn som sponsor av Den Norske Opera & Ballett – Vi har savnet dette, sier Aina Lemoen Lunde, markedsdirektør i DNB.
Grace Bullen takker banken med OL-drakten – DNB er grunnen til at jeg ikke sluttet med bryting, sier OL-medaljevinneren.
Birgit Skarstein fronter ny DNB-kampanje DNB, i samarbeid med VISA, lanserer i dag en ny reklamekampanje med fokus på Paralympics.
DNB og Dennis Hauger løfter mangfold og likestilling under Formel 2-løpene DNB kraftsamler flere samarbeidsavtaler, og fargelegger Dennis Haugers bil med Pride-farger under konseptet sitt «Kom som du er».
Nå vil og Mediebyråforeningen til Arendal For første gang skal Mediebyråforeningen være synlige i Arendal i år.
DNBs Pride-kampanje «Kom som du er» nominert til internasjonale priser Forrige uke ble det klart at DNB sin kampanje «Kom som du er» i forbindelse med Oslo Pride er nominert i både Heavent og Sabre.
Fra tenåringsmor til Årets forretningskvinne – DNB løfter fram egne kunder i ny kampanje I DNBs nyeste kampanje løfter banken frem noen av sine egne bedriftskunder, for å inspirere og motivere flere til å starte egen bedrift.
Camilla er den lederen folk flest i bransjen vil jobbe for – Det er litt ubehagelig, dog på en positiv måte, å stå på en sånn liste.
Varsler nye pitche-føringer for eventbransjen Bransjeorganisasjonen vil komme med konkrete føringer for pitching og anbud i eventbransjen.