DNBs Pride-kampanje «Kom som du er» nominert til internasjonale priser Forrige uke ble det klart at DNB sin kampanje «Kom som du er» i forbindelse med Oslo Pride er nominert i både Heavent og Sabre.
Fra tenåringsmor til Årets forretningskvinne – DNB løfter fram egne kunder i ny kampanje I DNBs nyeste kampanje løfter banken frem noen av sine egne bedriftskunder, for å inspirere og motivere flere til å starte egen bedrift.
Camilla er den lederen folk flest i bransjen vil jobbe for – Det er litt ubehagelig, dog på en positiv måte, å stå på en sånn liste.
Varsler nye pitche-føringer for eventbransjen Bransjeorganisasjonen vil komme med konkrete føringer for pitching og anbud i eventbransjen.
Dropper Meta-annonsering: – Vi vil være på riktig side av både jussen og etikken Flere store norske annonsører velger bort plattformen.
DNB og Sbanken samler merkevareledelsen Tidligere markedsdirektør i Sbanken går inn i ledergruppen til DNB.
Byrålederen gir egen klesstil terningkast 2 – Jeg har en ambisjon om å løfte meg her når jeg får litt mer tid.
DNB henter fem nye til markedsavdelingen – Dette er skikkelig «360»-jobber og da er vi ekstra glade for å få kollegaer som har erfaring fra en rekke fagdisipliner og bransjer, sier Aina Lemoen Lunde.
Pernille er ny sponsorsjef i DNB: – Gull verdt Pernille Wangsmo Melvold har jobbet med spons i DNB i et snaut år - nå har hun sponsorsjef.
DNB roper høyt: Blir hovedpartner for Oslo Pride – Vi ønsker å bidra til at vi får et samfunn og et arbeidsliv der alle trygt skal få være seg selv og elske den de vil, sier markedsdirektør i DNB, Aina Lemoen Lunde.
Slik jobber DNB med innsikt og markedsføring Markedsdirektøren trekker fram tre sentrale spørsmål i innsiktsarbeidet: – Når vi finner svarene på disse tre, vet vi hva vi skal ha ut, hvorfor og hvordan vi skal kommunisere dette.
Hva har Bente, Paal, Kristin, Aina og Fredrik til felles? Ifølge den ferske Bransjerapporten fra Teft, er alle fem markante lederskikkelser som har markert seg positivt. Hør fra topp fem hvilke egenskaper de mener er viktigst for en leder og hva som er utfordrende med å være leder.
Fredrik Fornes inn på prestisjetung liste To nye navn entrer listen over ledere som har utmerket seg positivt i bransjen.
Dette spiser Aina hver eneste julaften – Det kommer fra da moren min var barn og de ikke hadde penger til å kjøpe nok julemat til å bli mette.
DNBs Ung-ambassadør Levi Try får ny rolle i konsernet Tar over etter Emilie Berg Kaasin og blir konseptutvikler.