Har norske selskaper noe å tape på å være ærligere? «Er det glansbildene som gir den virkelige merverdien når bedriften skal kommunisere?», spør Alexander Wie Flaa.
Vibeke Munthe-Kaas tar over etter Lervold i KPMG Flere endringer i KPMGs markeds- og kommunikasjonsavdeling: Både CMO og kommunikasjonssjef har forlatt rådgivnings- og revisjonsselskapet.
Iteo henter fire nye erfarne rådgivere til Økern Portal Rekrutterer fra Schibsted Partnerstudio, KPMG, Bufetat og Loop Media.
Derfor la KPMG om hele Linkedin-strategien sin Konsulentselskapet satser på høy frekvens i antall innlegg.
Deler oppskrifter på molotovcocktailer i sosiale medier: – Problematisk, sier some-ekspert Melanie Magin ved NTNU synes det er overraskende at ukrainske myndigheter deler slike oppskrifter i sosiale medier.
Alexander i KPMG mener flere sosiologer burde vurdere en karriere innen kommunikasjon – Jeg har en noe utypisk bakgrunn, sier Leder for Kommunikasjon i KPMG, Alexander Wie Flaa.
Delte meninger om Varde Hartmarks svar på Nordvik-reklamen – Morsom og håpløs – I utgangspunktet synes jeg reklamen fra Nordvik var helt håpløs. Men jeg synes ikke Varde Hartmark kommer noe bedre ut av det, sier Hans Petter Stub i Whydentify.
KPMG har aldri opplevd liknende respons for en film – Det kom rett og slett så mange forespørsler fra engelskspråklige personer, så vi bestemte oss for å legge den ut med teksting, sier leder i kommunikasjonsavdelingen.