Kunne ta millionutbytte etter kjempeår Gode tider i Sannum & Bergestuen. Nå er målet å øke inntekter og resultat i 2024.
LinkedIn lanserer ny Media Planning API Denne innsikten gir markedsførere mer nøyaktighet og gjør det mulig for byråer å planlegge bedre scenarioer og oppnå målbare resultater på LinkedIn.
Ti råd for vellykket pitch: Fra byråets og kundens perspektiv «Som en som har vært deltaker på begge sider av bordet, er det noen råd både kunde og byrå bør ta til seg før fasiten er satt», skriver Yousef Musavi.
Dentsu X leverer varene til Wolt: – Danket ut ti andre byråer Wolt starter samarbeidet med Denstu X allerede 1. november i år.
Kritisk til omfattende anbudsrunde fra offentlig etat: – Problematisk Vann- og avløpsetaten fortalte ikke hvor mange som deltok i kampen om en stor reklame-kontrakt. Etaten forsvarer gjennomføringen, og mener det er uproblematisk.
NMF inngår samarbeid med Cure – Prosjektet inngår som en del av strategien for å få bedre digital kommunikasjon, sier generalsekretær i NMF, Kjersti Tubaas.
Flest vil jobbe for en annonsør - knuser byrå og mediebedriftene Som i år som i fjor – ser godt over 40 prosent på annonsørene som den mest attraktive bransjen å jobbe i.