Disse kan vinne Tise Awards 2024 Finalistene treffer bredt og blant de finner vi store norske artister som Ramón og Astrid S, politiker Emilie Mehl, klesmerket Holzweiler, påvirker Malin Nesvoll og syprofil Ingrid Vik Lysne.
Zalandos markedsføring er villedende og forbudt Norge har sammen med Sverige, Danmark og Tyskland ledet tilsynsarbeid mot Zalando.
Tise skal kåre årets merkevare Gjenbruksappen Tise lanserer prisutdeling for å hylle grønne initiativer innen klær og mote.
Findus legger om: Slik skal de få flere nordmenn til å kjøpe dypfryst mat For mange mennesker er varemerker knyttet til minner, følelser og sammenhenger i hverdagen. Det vil Findus ta tak i i sin nye kommunikasjonsplattform «Smak for livet».
Johanne Kjuus blir direktør for bærekraft i TINE – For noen ganger må man tørre litt mer, og være litt mer modig.
Fredrik Stavik blir bærekraftssjef i Schibsted Delivery – Vi skal gjøre det vi kan for å kutte utslipp fremover.
Petra Hallebrant ny nordisk kommunikasjonssjef i If – Dette føles som akkurat det rette tidspunktet å gå inn i forsikringsbransjen, som har fått en stadig mer sentral rolle i trøblete tider.
dentsus bærekraftsbingo skal gjøre de ansatte grønnere – Når man normaliserer slik atferd på jobb, har det ført til en annen type tilnærming hjemme
Kan et selskap ta ansvar? «Det siste halvåret har svenske Aftonbladet avkledd Hennes & Mauritz og deres returordning for klær. Hvorfor fortsetter vi å tro på det H&M sier om egen grønnhet?», skriver Jørgen Bakke Fredriksen.
– Våre kunder lyver, sa sjefen. Nå får han krass kritikk Anklaget kunder for løgn. Ekspertene utfordrer Geir Karlsens uttalelser og Norwegians kommunikasjonsstrategi.
17 influensere inn på eiersiden i grønt byrå I Team Tomorrow er målet at alle samarbeid profilene gjennomfører skal inspirere og engasjere forbrukere til en mer bærekraftig livsstil.
«What a waste!» skal endre synet på avfall Vårt avfall er en skattekiste fylt med råvarer som kan gjenbrukes, men som oftest skjer ikke dette.
Morsom kommunikasjon – men skal man le eller gråte? «Det er riktig nok et par uker siden Helge Skivenes skrev at bærekraftskommunikasjon er kjedelig. Jeg så den litt sent. Heldigvis – eller kanskje dessverre – er bærekraft alltid dagsaktuelt», skriver Jørgen Bakke Fredriksen.