Kristin Brimi gir seg i Mediebyråforeningen – blir salgsdirektør – Plutselig dukker det opp en mulighet man ikke kan takke nei til.
Finn.no med best omdømme i Norge Finn går helt til topps, Norwegian med fly-seier og Facebook med bunnplassering. Her er resultatene fra årets omdømmemåling.
Vilde håper Instagram-kontoen kan bidra med «påske-hjelp» – Jeg tror mange kvier seg for å spørre om hjelp – men at det kan føles litt lettere hvis man har en knagg å henge det på, slik som påsken eller våren som nærmer seg.
Lene mistet jobben i Snapchat - nå er hun klar for Påfyll Blir markedsdirektør i oppstartsselskap som vil erstatte engangsemballasje.
Katrine er tilbake hos Finn for andre gang: – En helt unik mulighet I 15 måneder har hun jobbet i Kakadu – så kom drømmejobben hun ikke kunne la gå.
Finn.no-reklame vant reklameprisen Gullfisken Reklamebyrået Morgenstern gikk til topps i årets Gullfisken-prisutdeling med sin reklamefilm for Finn.no.
Norsk nettbutikk lokker med salg av brukte truser og undertøy i ny kampanje Lover luktgaranti og full anonymitet til kjøpere: – Noen mener at dette var alt for grovt og at vi gikk alt for hardt ut, og vi vet at det er fin balanse mellom det å skjønne at dette er en tilgjort kampanje og at noen tror på det.
Vilde i Merkle står bak Insta-kontoen «Onskelister» – Jeg synes ønskene gir et helt konkret bilde på dagens situasjon og hva folk sliter med og mangler.
FINN arrangerer «Brukt-VM»: – Mange står nok litt i spagaten Arrangeres som et alternativ til VM i Qatar.
Vipps topper listen over best likte merkevarer for tredje året på rad Og i Danmark topper MobilePay listen: – Det er stas å ha samlet de to sterkeste merkevarene i Norden i ett selskap, sier leder for mennesker og merkevare i Vipps, Even Westerveld.
Derfor har FINN.no gitt PuseFINN mandagsfri Mandagsmannen har dukket opp på FINN.no sine sosiale medier-plattformer: – Vi likte tanken på å personifisere en ukedag, forteller markedssjef i FINN, Hanne Lill Johnsen.
Dyrebeskyttelsen mener PuseFINN er syk – redigerte ører etter kritikk – Vi vil ikke at man skal promotere dyr som ikke har det bra, og vi vil at det må komme på plass bedre regler for annonser som handler om dyr.
Mona Helleland Varpe kommer «hjem» igjen Er ny PR- og markedsansvarlig for Rockefeller, John Dee og Sentrum Scene.
Adéle gleder seg til påsken er over og hun kan komme på kontoret igjen: – FINN er generelt sett et utrolig morsomt sted å jobbe – Og det er jo ekstra stas nå som man er tilbake på kontoret igjen.
Tante Randi ga Mangfold et ansikt - lagde Norges mest imponerende CV Mangfold har bidratt til å dele ut fire millioner kroner til tiltak i 16 virksomheter.
Mener Finn er den markedsføreren som har gjort best jobb siste året Stadig flere bransjefolk drømmer om å jobbe for dem.
Kommunikasjonsjobben finner du ikke på Finn.no! «Kommunikasjonsjobber er attraktive, men rekrutteringen foregår oftere i smalere kanaler enn Finn.no»