Fra venstre: Nikolai Håland (Fullstakk), Kathrine Karlsen (Fullstakk), Eline Louise Liland Pedersen (Fullstakk), John-Halvdan Olsen-Halvorsen (Ofo), Lise Kihle (Ofo), Helene Lambrechts Kværner (Ofo), Sindre Ræder (Ofo) og David Sitkin Røsler (Ofo).

Oslo-filharmonien velger byrået Fullstakk

Etter en anbudsprosess før jul ønsker Oslo-filharmonien å bli enda mer synlig og trekke nye konsertgjengere.

Publisert

– Vi var på utkikk etter et performance-miljø som kunne vise at de forstår både våre markedsmål og vår kunstneriske profil, og kan bistå til å fylle setene i salen både på kort og lang sikt, sier sjef for strategi og merkevare Sindre Ræder i en pressemelding.

Valget falt på vekstbyrået Fullstakk, etter tøff konkurranse fra resten av bransjen.

– Fullstakk leverte en tydelig rigg hvor vi så at her kunne vi jobbe systematisk og målrettet fra dag én. Vi er allerede i gang med arbeidet, og vi er imponerte over hvor mye struktur de bringer til bordet, sier vikarierende markedssjef Helene Lambrechts Kværner.

Oslo-filharmonien ble stiftet i 1919, og trekker verdenskjente musikere til Oslo Konserthus gjennom hele året. Orkesteret er blant de mestvinnende orkester og artister av Spellemannprisen.

– Vi gleder oss enormt til å jobbe med en av kulturnorges aller viktigste institusjoner gjennom tidene, det er et privilegium, sier byråleder Fridtjof H. Hødnebø.

– Oslo-filharmonien er en perfekt match for oss. Kunden er virkelig rigget for vekst, både med en oppdatert merkevareplattform og riktig digital forståelse for å kunne jobbe effektivt på kort og lang sikt. Det er selvfølgelig også hyggelig at det fortsatt i dag er mulig å vinne anbud på kvalitet – når de største aktørene i bransjen er «best» på pris, avslutter Hødnebø.

Powered by Labrador CMS