Morgenstern tok sin tredje Gullfisk på rad: – Jeg turte ikke å håpe på det en gang Fulltreffer igjen! Morgenstern sikret seg Gullfisken for tredje år på rad – kreatørduoen Anders Muurman Holm og Sebastian Prestø kan nå kalle det en tradisjon.
Morgenstern vant Gullfisken 2024 Reklamebransjens store prisfest er over, og TV 2-seerne har stemt frem Morgenstern for Ice som årets Gullfisken-vinner. Premien? Reklameplass på TV 2 til en verdi av én million kroner.
Sandra Dvergastein blir PR-ansvarlig for Altibox, Ice og NiceMobil Hun skal bygge og styrke omdømmet til merkevarene.
Se alle nominerte til Eurobest her! Over 50 norske bidrag ble sendt inn i år, men langt fra alle får shortlist.
Morgenstern vinner femte Sølvfisk for året – kun én har sluppet unna Morgenstern fortsetter sin suksessrekke og sikrer seg nok en sølvfisk, denne gangen for juni.
Ice inngår samarbeid med Øyafestivalen og Miniøya Begge avtalene har opsjon om forlengelse med ønske om et langsiktig samarbeid.
Oda ble årets markedsfører Onsdag kåret MFO hvem som er den beste markedsføreren. Oda stakk av med prisen.
Disse seks kjemper om å bli «Årets Markedsfører» Vinneren stikker av med én million i annonsekroner hos Schibsted.
Ice lanserer mobilabonnement med Netflix inkludert Som første og eneste aktør i Norge tilbyr Ice nå et mobilabonnement med ubegrenset data og Netflix inkludert, uten å øke prisen.
Lyse velger ANTI – Med hjelp av ANTI skal vi utvikle en sterk og tydelig identitet og historie som får konsernet fram i lyset, sier merkevareansvarlig.
Strømbransjen kommer dårligst ut i ny tillitsundersøkelse – Vi ble overrasket over å finne at svært mange av virksomhetene med høy kjennskap har lav tillit i befolkningen.
Mobil-tjenesten Strex vil utfordre finansaktørene og de mobile betalings-appene – Ønsker at brukeren skal ha et mer bevisst forhold til Strex og hvor enkelt det er å betale med mobilnummeret.
NORD DDB og Ice stikker av med årets første Sølvmikken Januar-vinneren applauseres for at radio tar konseptet fra tv-kampanjen til Ice, og gjør det til sitt eget.
Andreas presterte å bryte deres egen sperrefrist på viktig pressemelding – Heldigvis våkner jeg tidlig i helgene også.
Slik skal Ice nå generasjon Z Når mobiloperatøren Ice skal prøve å treffe ungdommen, lager reklamebyrået Nord DDB Oslo en kampanje om akkurat det; en markedsavdeling som jobber hardt for å treffe de unge.