Nasjonalmuseet har hentet inspirasjon fra Skam og Pinterest Kommunikasjonsdirektøren forteller at de har jobbet med målgrupper på en helt ny måte.
Guro Stavn går fra Kantar til Forsvaret: Slik skal hun hjelpe Forsvaret med å få et enda bedre omdømme Nå har de ansatt ny analysesjef.
Dette er de største norske kontoene på Clubhouse Foreløpig er det flest nordmenn mellom 30 og 44 år som har tatt i bruk den nye snakkis-appen.
If-ansatte trener for å bli de beste rådgiverne: - Det handler om kultur Nå får If igjen for arbeidet ettersom de, for femte gang, vinner Kundeserviceprisen.
Ved hjelp av kunstig intelligens skal nå norske reklamer bli bedre Kantar lanserer nytt verktøy i kampen om reklamekronene.
Frihetens tegn – en semiotisk analyse av omslaget på Hadia Tajiks «Frihet» «Tajik forteller oss noe med det omslaget, selv om ikke hennes intensjon og publikums oppfatninger nødvendigvis stemmer overens», skriver Kantars Nils Petter Strømmen.