Ahead Group vil avdekke hemmelighetene bak suksesser og flopper i podkasten Hvorfor ble det sånn.
Ahead Group vil avdekke hemmelighetene bak suksesser og flopper i podkasten Hvorfor ble det sånn.

Ahead Group lurer på hvorfor det ble sånn

Lanserer ny podkast. 

Publisert Sist oppdatert

Ahead lanserer nå sin podkast «Hvorfor ble det sånn». 

Med dette initiativet ønsker de å fremme forståelsen av sammenhengen mellom brand og business, og anvendelsen av effektive kommunikasjonsstrategier i en bransje i rask utvikling. 

Hver episode vil introdusere lytterne til et tema hvor de ønsker å finne ut hvorfor det faktisk ble akkurat sånn. 

I de to første episodene av podkasten som nå er sluppet har vi med Tim Nilo fra Askeladden & co som snakker om Askeladden jobber med konsepter fra innsikt til lansering og Ingvar Sandvik fra Kantar som snakker om hvordan Apple har blitt verdens største merkevare. 

– Vi ser at flere den siste tiden har lansert podkaster innen dette fagområdet, og vi synes det er veldig bra med en økende interessen for podkaster og faglig debatt generelt som fokuserer på vår bransje, sier Kjetil Botten Skogly, leder av Ahead Group, i en pressemelding. 

Målet er at det slippes en ny episode hver fjortende dag. Produsent er Ahead Group sin egen Edvard Brudeli Moen. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS