Utbyttefest for Warholm og Klæbo-rådgiver Har tatt ut over tolv millioner kroner i utbytte de siste årene.
Norske influensere skal få fart på makrell i tomat-salget Norges sjømatråd lanserer flere strategiske samarbeid for å øke synligheten for norsk sjømat.
Sjømatrådet satser på TV-reklamer og SoMe for å snu negativ trend I tillegg har de relansert nettstedet Godfisk.no for å øke konsumet.
Har omsatt for over 50 millioner kroner siden oppstarten – Jeg har ikke ambisjoner om å omsette for mer enn jeg har gjort de siste årene. Det er andre ting som er viktigere.
Norges sjømatråd tilpasser markedsføringen med lokale influensere over hele verden – låner kredibilitet – Influenserne hjelper oss og gjør det mulig for oss å nå ut til yngre mennesker samtidig som de skaper troverdighet og gir inspirasjon til å teste ut nye oppskrifter.
Karsten Warholm inngår samarbeid med Sjømatrådet: – Alt det beste kommer fra kysten av Norge Har inngått avtale som strekker seg over to år.
Har millionoverskudd: Lasse er kommunikasjonsrådgiver for Karsten Warholm og Johannes Høsflot Klæbo – Idrett og kommunikasjon er to temaområder som jeg synes er ekstra spennende.
Inngår avtale med Red Bull – Det eneste jeg kan si er at dette er en stor personlig samarbeidsavtale for meg, sier Warholm.