Å ta ein sjanse på vegner av ein heil bransje «Pepsi kom, blei sett og tok ned. Ved å utfordra det norske lovverket slik, risikerer dei at politikarane strammar til», skriv Yngve Garen Svardal.
Kan vi legge død å legge seg flat? «Eg vil starte med å be om orsaking for at eg tar opp dette temaet igjen. Eg er verkeleg lei meg, og ber om å bli trudd på det.»
Gruppetilhørigheten handler ikke lenger om alder «Hvordan skal du nå unge? Det er en nøtt, men den er knekkbar. Den handler om innsikt.»
Facebook har malt seg selv inn i et hjørne «Jeg tror Mark Zuckerberg ønsker at Facebook og Instagram skal være trygge plattformer, men når det oppstår konflikter lar han vekst alltid overstyre trygghet.», skriver Ståle Lindblad.
Den midtarste hylla Eg hugsa ein gong eg tøffa meg med eit ord. Eit framandord frå øvste hylle. Heldigvis var det ingen som spurte meg kva det tydde.
Kommunikasjonsrådgjevarar – propp eller døropnar? Stundom blir bransjen vår kritisert for å vere proppen som hindrar innsyn, eller aktøren som sminkar røynda til å bli ugjenkjenneleg. Kan det verkeleg vere så ille?
I Forsvaret tåler vi godt at noen trår litt feil Bygging av tillit betyr også å være åpen om ting som ikke har gått som vi hadde tenkt, og som er litt ubehagelig å være åpen om.
«Openheit for ein kvar pris?» Kan kravet om stadig meir openheit vere ein trussel for læring i det offentlege? Mitt svar er ja. Eg skal fortelje deg kvifor dersom du les meir. Denne kommentaren er open for alle.