Nå er den prisvinnende kampanjen live «Fra Amazonas til Frogner» vant gull i DCC Awards. Nå er den satt opp på Oslo Bussterminal.
Verdens første WHO-senter for risikokommunikasjon åpnet i Oslo Nå har Kristiania åpnet dørene til verdens første WHO-senter for risikokommunikasjon og informasjonsberedskap. Nå skal forskningen tas i bruk – før neste krise rammer.
Elisabeth og Vilde fikk jobbene som over 200 søkte på Elisabeth Larsen og Vilde Dalstø er storfornøyde med å ha fått jobb hos Kristiania i et krevende arbeidsmarked.
Nye talenter til Kone & Mann Det nyoppstartede reklamebyrået opplever allerede stor interesse, og utvider nå kapasiteten med å hyre to kreatører på engasjement.
Har undersøkt: Derfor mener han Facebook fungerer bra for Listhaug og FrP Roy Aulie Jacobsen så nærmere på FrP-lederens Facebook-kommunikasjon gjennom seks måneder.
Får unik mulighet i kriserammet arbeidsmarked I frykt for å miste talenter fra bransjen, gir Ring 2 nyutdannede kreatører en plass å jobbe og søke på nye jobber fra.
Sammenligner bruk av mental helse i markedsføring med grønnvasking Karl-Fredrik Tangen trekker fram flere eksempler på at kommersielle aktører bruker temaet mental helse i sin markedsføring, noe han mener er problematisk.
Ekspert om retorikken fra ordføreren: – Ser ut som PR-folka til Trump har holdt kurs i Lom Justisministeren og ordføreren i Lom kommune bruker sterke ord når de snakker om skolenedleggelsene i Innlandet. Det får retorikk-eksperter til å reagere.
Ekspert reiser større spørsmål om sponsor-trend: – Usikker på om de får verdi for pengene Equinor avslutter samarbeidet med både Skiforbundet og Norges Fotballforbund. Flere mener de vil slite med å finne erstattere på sponsormarkedet.
Nå har Anniken og Anniken landet fast jobb i TRY Råd Kreatørduoen ser fram til å fortsette ferden sammen.
Enorme forskjeller: Så mange flere rådgivere har Oslo enn de andre kommunene Oslo har én rådgiver per 334. ansatte i kommunen. Ingen andre kommuner er i nærheten.
Ekspert om Viaplay-retorikken: – De får nok ikke noe mer sympati Strømmetjenesten har lagt seg på en beinhard linje når de snakker om prisen på sitt eget produkt, og at mange velger å se fotball på ulovlige måter.
Kristiania feirer 110 år med bred markering Kristiania fyller 110 år i 2024. Denne milepælen markeres med en rekke arrangementer og forskningsseminarer gjennom hele året.
Slakter beklagelsen til Marius Borg Høiby: – Det verste du kan gjøre Omdømmeekspert er klokkeklar på hva 27-åringen burde gjort annerledes da han skulle uttale seg til offentligheten for første gang etter pågripelsen.
Influenser om rapport-funn: – Ikke overrasket Flere faktorer påvirker det reklamebaserte innholdet til ulike influensere.
Ekspert om DNB-resultatet: – Viser impotensen i omdømme-målinger Karl-Fredrik Tangen er kritisk til både DNB og omdømme-undersøkelser.
Sigurd skal finne seg jobb som kreatør. Nå henter han inspirasjon i Cannes Han ble nettopp ferdig som student ved Kristiania. Nå skal Sigurd Torrissen ut i et krevende jobbmarked, og håper å få med seg flere verdifulle impulser fra bransjens største festival.
– Det å studere hos oss er ingen «short cut» Høyskolen Kristiania har Norges mest fornøyde markedsføringsstudenter. Magne Johannessen og Kim Bjørnqvist har flere forklaringer på hvorfor det er slik.