Fikk sparken i Apriil Reklame & Design – nå tar hun dem til retten – Jeg kjenner på en blanding av sorg og sinne, sier byrålederen som nå tar sin gamle arbeidsgiver til retten. Styreleder bekrefter at de ikke lenger har tillit til henne som leder.
Daglig leder i FOLL forlater reklamebransjen: – Tiden er kommet for å takke pent for meg Eilif Kiland forlater reklamebransjen etter 12 år, og Silje Aasen overtar som ny daglig leder i FOLL.
BOLT henter to nye senior designere Det kreative designbyrået henter Anne-Cathrine Holm og Gareth Hale fra FOLL Reklamebyrå.
Kjøpte opp selskap i forrige uke – men gikk med dundrende underskudd i fjor – Er ikke fornøyde med resultatet.
Tina Stiegler blir ny divisjonsdirektør i Innovasjon Norge Trakk seg på dagen i fjor vår etter en konflikt om hennes rolle i Media Bergen. I mai tiltrer hun ny stilling.
Den nye Apriil-sjefen er på plass: – Skal skape landets mest spennende, kreative miljø Oppfordrer de ansatte til å oppdra han. Dette skal han bruke mest tid på det første året i sjefsstolen.
Går fra VG til Apriil PR Håper å kunne komme i kontakt med og jobbe for spennende folk innen helse og medisin.
Bryter tausheten: Tina Stiegler forteller om Trettebergstuen-dialogen Tok selv opp habilitetsspørsmålet med headhunter.
Jubler for 44 prosent inntektsvekst på ett år 2022 ble et mye bedre år for bergenserene i Apriil PR. Men 2023 fikk en tøff start for dem.
Ove Grønnevik tar over Media Bergen-ansvaret – starter ikke leiting etter Stieglers etterfølger Men jakten på en Apriil-sjef er i full gang.
Derfor gir Tina Stiegler seg som konsernsjef: – Ikke mulig i min livssituasjon Som konsernsjef i Media Bergen, har hun ledet arbeidet med strukturelle endringer, og kommet fram til at Apriil må ha en ny leder. Det blir ikke henne, bekrefter hun.
Tina Stiegler slutter som konsernsjef i Media Bergen Det bekreftes i en pressemelding torsdag morgen.
KOM24 erfarer: Tina Stiegler gir seg i Media Bergen etter mindre enn ett år Reklamegiganten må på jakt etter ny toppsjef.
Apriil legger ned to selskaper – 13 ansatte berørt – Det er tøffe tider for oss som driver med reklame.
Synes du fortsatt det er vanskelig å få til bedre kjønnsbalanse i ledelsen av ditt selskap? «Her er fire enkle grep for å forbedre mangfoldet frem mot kvinnedagen 2024», skriver konsernsjef i Media Bergen, Tina Stiegler.