CX-ekspertene i Merkle og omnichannel-spesialistene Agillic går sammen for å hjelpe bedrifter med å dra nytte av strategisk forankret markedsautomatisering.
– Avtalen er enkel: de leverer programvaren, vi tar oss av rådgivning og leveranse.

Merkle og Agilic samarbeider

CX-ekspertene i Merkle og omnichannel-spesialistene Agillic går sammen for å hjelpe bedrifter med å dra nytte av strategisk forankret markedsautomatisering.

Publisert

– Vi vet at mange CMO-er der ute kanskje er nølende, enten fordi de mangler tid og ressurser til å utvikle omfattende forretningscaser, eller har hatt dårlige erfaringer med å satse alt på ett kort. Forhåpentligvis gjør dette valget litt enklere for dem, sier Bobby Hollingsworth, Chief Growth Officer i Merkle i en pressemelding.

CX-ekspertene i Merkle og omnichannel-spesialistene Agillic går sammen for å hjelpe bedrifter med å dra nytte av strategisk forankret markedsautomatisering.

– Avtalen er enkel: de leverer programvaren, vi tar oss av rådgivning og leveranse, sier Hollingsworth i pressemeldingen.

Merkle har blant annet kontorer i Danmark, Sverige, Norge og Nederland til sammen mer enn 750 medarbeider som jobber med datadrevet kundeopplevelse (CXM) og spesialiserer seg på å levere unike, skreddersydde kundeopplevelser på ulike plattformer og enheter. 

Merkle er en del av dentsu, et av verdens største byrånettverk,

Powered by Labrador CMS