Disse skal kåre Årets Markedsfører 2025 Kristian Majer leder juryen når MFO samler bransjen til prisutdeling i februar.
– Mange undervurderer utendørs. Det burde de ikke gjøre Bauer Media Outdoor tok førsteplassen foran Snapchat og P4 – med en idé de var i tvil om var for usexy.
Bauer Media Outdoor vant Kanalbattle 2025 Etter ti intense picher på Colosseum var det Bauer Media Outdoor som stakk av med seieren.
Disse fire trendene dominerer i sosiale medier – Det er ikke lenger det beste innholdet som vinner oppmerksomheten, sier Liva Kalve og Thea Marlen Herstad fra HER Agency.
MFO har nå over 5000 medlemmer: – Elsker det Markedsføringsforeningen i Oslo fortsetter å vokse, noe daglig leder Ida Cecilie Wille er fornøyd med.
Her er fire ulemper med å bruke KI i reklame Ida Tabak og Simen Øvereng i Publicis mener kunstig intelligens gir flere muligheter, samtidig som det også fører med seg en del spørsmål.
Disse deltar i «8 minutes of Change» Markedsføringsforeningen i Oslo (MFO) inviterer til «8 Minutes» 14. mai. Tretten deltakere får hver åtte minutter til å dele sitt syn på endring – personlig, profesjonelt eller samfunnsmessig.
MFO ville utvide: Dette er status nå Ida Cecilie Wille sier de stadig får flere medlemmer utenfor Oslo.
Disse kjemper om å bli årets markedsfører og vinne én million kroner Juryen har topplisten klar. Vinneren stikker av med synlighet med millionverdi.
Triumferte i Kanalbattle: – Skyhøyt nivå Schibsted danket ut konkurrentene i Kanalbattle. Irma Jacobsen forklarer hva som gjorde dem best.
Schibsted stakk av med seieren i MFOs Kanalbattle Dette er sjuende år på rad at MFO arrangerer Kanalbattle. I fjor var det Snapchat som gikk av med den store seieren – for andre år på rad.
MFO overtar 8 minutes – Vi skal gjøre vårt ytterste for å videreføre arven på en forsvarlig og solid måte.
Markedsførere møtes til speed-dating Bransjeforeningen har arrangert sin første MFO Speed (up) Date, hvor medlemmer ikke kom for å lære av foredragsholdere på scenen, men snarere av hverandre.
MFO og Wavemaker i nytt samarbeid Fra 1. april gikk et av Norges største mediebyråer, Wavemaker, inn som ny samarbeidspartner og sponsor av MFO.