Snapchat stakk av med seieren i årets Kanalbattle Martin Wenstad Janssen og Per Christian Teslo sørget for Kanalbattle-seier og fikk skryt for lydlogo – Duoen fikk umiddelbar interesse fra TINE: – Kanskje dette blir lansert en gang.
MFO gjør endringer for årets Kanalbattle – Det blir en mer faglig begrunnet kåring i år – og vi tror derfor at resultatet blir enda mer rettferdig fordi det er fag og prestasjoner som avgjør, sier Ida Cecilie Wille.
Ida Cecilie Wille blir ny daglig leder i MFO Etter sju år som daglig leder overlater Anna Andrea Hvinden ansvaret til Ida Cecilie Wille fra 1. oktober 2022.
Disse fem skal knive om å bli «Årets Markedsfører» Vinneren krones med én million i annonsekroner hos Schibsted.
Atyp stikker av med Byråbattle-seier: – Vi ønsker å være atypiske For andre gang inviterte MFO til Byråbattle. Og for første gang var en jury på plass.
Markedsforbundet og Opinion lanserer «Markedsføreren 2022» Undersøkelsen skal gi markedsførerne et bedre vurderings- og beslutningsgrunnlag i jobbene sine.
Kommunikasjonsbyrå lanserer egen bærekrafts-camp Får kjendishjelp til å gjøre konferansen mer synlig.
Schibsted vant MFOs Kanalbattle Pitchet den ultimate markedsføringsmiksen på ti minutter og stakk av med seieren i Kanalbattle 2021.
Vant historiens første Byråbattle – Jeg håper i dag at vi har skapt en arena hvor vi virkelig kan bli kjent med, utfordre og lære av byråene, sier daglig leder i MFO.
Her er juryen som skal kåre Årets Markedsfører 2020 – Jeg gleder meg til å se case som har vært tro mot merkevarestrategien og styrket den ytterligere med kreative uttak i ulike kanaler.