MFO måtte avlyse Byråbattle: – Byråene hadde ikke kapasitet – 2024 virker å være et spesielt år for alle, sier MFO-lederen.
Årets markedsfører: – Det har vært en del interne kamper Hun er helt fersk i jobben, han fløy inn fra Indonesia for å få med seg prisutdelingen. Nå har de sikret seg én million markedsføringskroner.
Oda ble årets markedsfører Onsdag kåret MFO hvem som er den beste markedsføreren. Oda stakk av med prisen.
Stereo Skis skilansering ble til OL-satsing Det norske skimerket Stereo Skis og alpinlegenden Kjetil Andre Aamodt ønsket hjelp med å lansere sine nye racingski.
Disse seks kjemper om å bli «Årets Markedsfører» Vinneren stikker av med én million i annonsekroner hos Schibsted.
Årets pitcher: – Ingen kan slå oss Kanalenes viktigste pitch i løpet av året ble presentert i går. Her er noen av bidragene:
Vant for andre år på rad: – Har ikke tenkt å gi andre muligheten neste år Martin Wenstad Janssen og Haakon Gedde-Dahl i Snap var storfornøyde etter seier i Kanalbattle.
Snapchat vant årets Kanalbattle Snapchat dro det lengste strået, og stakk av med seieren i Kanalbattle 2023.
Flere vil kjøpe mer fra markedsføringsbyråer framover: – Overraskende Flere bedrifter sier de vil sette av mer penger til ekstern hjelp på markedsføring framover.
MFO-lederen: – Vi kan nå mye lenger enn bare Oslo og Østlandet Daglig leder, Ida Cecilie Wille, gleder seg til høsten. Etter hvert kan MFO også bevege seg utenfor hovedstaden.
Max Social-sjefen om influenser-markedsføring: – Mange bommer på disse tre punktene Cecilie Sørum Eriksrud mener mange trår feil når de skal få ut reklame-potensialet i samarbeid med influensere.
JCP Event går inn som partner i Green Camp – Sikrer vi at vi får en konferanse som ikke bare snakker om bærekraft, men faktisk viser dette i praksis.
Vipps så ble de kåret til Årets Markedsfører Fokuserte på svakheter for å skape vekst: – Vi kan ikke hvile på laurbærene når visjonen vår fremover er å bli verdens høyest elskede digitale lommebok.
En av disse fire blir «Årets Markedsfører» Det står mellom OBOS, Amnesty International, Rørosmeieriet og Vipps.
Kommunikasjonsbransjen går sammen om Green Camp En samlet bransje inviterer til Green Camp med fokus på bærekraft og kommunikasjon.