Fra fjorårets eCom-event: Henrik Ruud er nummer tre fra venstre.

Rekordstor interesse for Frends event: 500 får ikke plass

– Tror vi må booke Spektrum neste år.

Publisert Sist oppdatert

Over 700 vil høre Andreas Holzweiler, og ledere fra andre suksessfulle norske brands og teknologileverandører, dele sine erfaringer med internasjonal skalering.

– Mange norske merkevarer bruker så utdatert teknologi at det nesten er umulig å nå mål om internasjonal skalering og suksess, sier strategisk leder i Frend, Henrik Ruud, i en pressemelding. 

Han peker på at det finnes mange ambisiøse merkevarer i Norge, men at de fleste møter på teknologiske utfordringer på veien mot suksess med netthandel.

– Vi ville skape en møteplass hvor de flinkeste folka kan dele sine erfaringer, få̊ kunnskap om hvilke teknologiske muligheter som finnes og for å forstå̊ hva som skal til for å lykkes. Vi vet at dette er gull verdt for alle som ønsker å vokse, og det er nok grunnen til at kapasiteten til eventet er sprengt, sier Ruud.

Frends eCom Event består av foredrag og paneldebatter, hvor blant annet merkevarer som Holzweiler, Røros Tweed, Skappel og Cala Jade deltar. 

I tillegg til teknologileverandører og byråer som Ingrid, Bielke&Yang og Simpleness.

– Vi er kjempestolte av å ha samlet så mange dyktige folk til et gratis event.

– I fjor var det over 500 påmeldte til seminaret og vi hadde bare plass til 110. Derfor utvidet vi til 200 plasser i år, men nå som det er over 700 påmeldte tror jeg vi må booke Spektrum neste år, avslutter Henrik Ruud.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS