Eivind Hammer Myhre går fra PR-operatørene til Norwegian Eivind Hammer Myhre, tidligere partner og kreativ leder i PR-operatørene, begynner som senior kommunikasjonsrådgiver i Norwegian.
Ekspertene om den nye Norwegian-logoen: – Hvorfor ikke tørre å være mer leken? Etter over 20 år endrer Norwegian logoen. Les hva ekspertene mener om endringen.
Norwegian bytter logo Norwegian moderniserer den visuelle profilen og logoen for første gang siden etableringen i 2002.
Ny online reiseserie fra Schibsted Partnerstudio og Norwegian Norwegian og Schibsted Partnerstudio lanserte mandag reiseserien TAKEOFF, en konkurransedrevet realityserie laget for VGTV.no.
– Våre kunder lyver, sa sjefen. Nå får han krass kritikk Anklaget kunder for løgn. Ekspertene utfordrer Geir Karlsens uttalelser og Norwegians kommunikasjonsstrategi.
Eirik Bryn er ny markedsdirektør i Norwegian Norwegian har ansatt Eirik Bryn som ny leder for Marketing med virkning fra 1. september.
Norwegian styrker bærekraftsatsingen – henter Kristoffer Gustavsen til teamet – Vi er svært glade for å få med oss han på laget.
Tror Norwegians Widerøe-oppkjøp vil få konsekvenser for SAS Norwegians oppkjøp av Widerøe er en symboltung handling, mener ekspert.
Ringnes om Freia-boikotten: – Forståelig at folk engasjerer seg Kommunikasjonssjef i Ringnes, Nicolay Bruusgaard, vil ikke mene noe særlig om boikotten av Freia-produkter.
Forbrukerrådet mener SAS og Norwegian grønnvasker – det vil de ha en slutt på Nå ber de myndighetene gripe inn mot markedsføring av “klimanøytrale” flyreiser.
Finn.no med best omdømme i Norge Finn går helt til topps, Norwegian med fly-seier og Facebook med bunnplassering. Her er resultatene fra årets omdømmemåling.
Sandaker-Nielsen flyr solo: – Ble tvunget til å lete etter noe annet Lasse Sandaker-Nielsen og 400 Flyr-ansatte måtte plutselig ut på jobbjakt da flyselskapet ble begjært konkurs. Nå begynner den tidligere rådgiveren for seg selv.
Tidligere Flyr-topp starter for seg selv Lasse Sandaker-Nielsen oppretter eget kommunikasjonsselskap.
Dette må Esben alltid gjøre for at det skal bli ordentlig jul Også er han usikker om hodet eller kroppen vinner nyttårsforsettet.
Norwegian og TRY har gitt hovedrollen til en struts i jubileumskampanjen Gründer Bjørn Kjos med en birolle.
Norwegian om annonsekroner: – Vi er villige til å betale det det koster Stilte til debatt om hva man kan gjøre med annonsekronene som forsvinner.
Lasse har jobbet med kommunikasjon i Norwegian og Norse – Nå går han til Flyr – Lasse passer godt inn i vår kultur.
Pilotstreiken gir ingen store endringer for kommunikasjons-teamet til Norwegian – Når det gjelder denne situasjonen har vi så langt ikke jobbet annerledes enn vanlig,