Her er vinnerne av MarTech Awards 2025 Disse stikker av med gull, sølv og bronse når ANFO deler ut MarTech Awards for fjerde år på rad.
Norwegian vil ikke ha «grønn»-markedsføring av ny rute Sa de hadde vunnet Danmarks grønneste rute. Nå vil de ikke lov til å kalle det det lenger.
Norske bedrifter kaster seg over TikTok-trend: – «Engagement-baiting» i begge retninger En ny TikTok-trend sprer seg raskt internasjonalt – og nå har den kommet til Norge.
Her er vinnerne av Visueltprisen 2025 Fullt hus på Chat Noir da årets fremste arbeider innen grafisk design, animasjon, illustrasjon og digital design ble hedret.
JCP på shortlist til Heavent Awards – eneste norske byrå JCP har sikret seg en plass på shortlist til Heavent Awards i Cannes med sitt arrangement «Party Like Norwegian» for Norwegian.
Kine Bergseth går til Spenn – Det som driver meg, er å bidra til vekst og posisjonering av merkevarer.
Norwegian glimter til etter influenser-drama: – Målet er ikke å henge ut noen Da influenser-tvillingene Vita og Wanda Mashadi havnet i en blits-krangel på restaurant, kastet Norwegian seg på med et humoristisk innlegg – som nå går viralt.
Norwegian-reklame blir fortsatt hyllet på nett ni år senere «The Flag of Flags» vekker fortsatt begeistring, nesten ti år etter lanseringen. Kampanjen ble en prisvinner og snakkis internasjonalt. Nå deles den på ny i sosiale medier, til stor jubel fra publikum.
– Har rett og slett blitt mye vanskeligere å være CMO enn tidligere Ricardo Cuilenheim i dentsu står bak det faglige opplegget i Veivalg 1. Deltakere fra flere ulike byråer får bryne seg på oppgaver og diskutere problemstillinger sammen.
Oculos styrker lederteamet og henter Kristin Møllerplass fra OBOS Teknologi- og rådgivningsselskapet Oculos har ansatt Kristin Møllerplass som kundedirektør.
To norske gull i EM i Paid Media – Å vinne denne kategorien er en anerkjennelse av måten vi jobber på.
Slik jobber selskapene med employer branding KOM24 har spurt flere om hvordan de rigger seg for å beholde og sikre seg nye ansatte.
Elena Hammervold Hinsværk skal jobbe med employer branding i Norwegian Flyselskapet satser på rekruttering, og gir Hinsværk ansvaret for å fronte de ansatte på en positiv måte.
Nora Berntzen er ny kommunikasjonsrådgiver i Norwegian Nora Berntzen, som startet i stillingen 1. august, skal styrke Norwegians tilstedeværelse på sosiale medier.
Eivind Hammer Myhre går fra PR-operatørene til Norwegian Eivind Hammer Myhre, tidligere partner og kreativ leder i PR-operatørene, begynner som senior kommunikasjonsrådgiver i Norwegian.
Ekspertene om den nye Norwegian-logoen: – Hvorfor ikke tørre å være mer leken? Etter over 20 år endrer Norwegian logoen. Les hva ekspertene mener om endringen.
Norwegian bytter logo Norwegian moderniserer den visuelle profilen og logoen for første gang siden etableringen i 2002.