– Hvorfor i alle dager skal en bransje gå sammen om å boikotte en rekke konkurranser? Det er lite som tyder på at Morgenstern klarer å få med seg bransjen på å sende inn til færre konkurranser.
Internopprykk i Publicis Kitchen: Solberg og Tabak inn i ledergruppen – En anerkjennelse av den viktige rollen de allerede har hatt i utviklingen av byrået, og nå skal de ta oss videre.
Einar Rustad Nilssen blir strategisk rådgiver i Publicis Kitchen – Jeg gleder meg til å bidra til et enda skarpere strategisk produkt, sier Rustad Nilssen, som sist kommer fra stillingen som strategidirektør i Apriil.
Publicis inngår eksklusivt sponsorat med Ehrenberg-Bass Institute Publicis har som eneste byrågruppe inngått et eksklusivt sponsorsamarbeid med Ehrenberg-Bass Institute, verdens ledende senter for forskning på markedsføring, der blant andre Byron Sharp har sitt virke.
Publicis Kitchen henter ny strategisk rådgiver fra Orkla – En av Norges mest drevne merkevarebyggere, sier Kitchen-sjefen om Anne Mari Hoff, som fram til nylig var global markedssjef i Orkla Health.
Ny kreativ ledelse i Publicis Kitchen Thomas Askim og Hans Martin Rønneseth får det overordnede ansvaret for Publicis Kitchens kreative retning.
Bertel O. Steen og Stellantis har valgt Publicis Kitchen som sitt nye reklamebyrå Bertel O. Steen samler åtte bilmerker hos Publicis.