IKEA åpner kreativ pop-up med JCP IKEA ønsker nå å være enda mer tilgjengelige for folk – og for livet. Derfor åpner de et helt nytt kreativt vinterverksted på Frogner i Oslo, i samarbeid med JCP – Retail Factory.
Bureau bak ny nasjonal satsing for Frilager Bureau har utviklet ny merkevareplattform og kommunikasjonskonsept for Frilager, som nå rigger seg for vekst utenfor Jæren.
Ny scene under Arendalsuka: – Ute etter de som tør å mene noe Retriever og Bohr setter opp Speakers Corner midt i Arendal sentrum under årets Arendalsuke.
Nå er Norge i gang med Cannes: Fire jobber på shortlist Etter en tung start er det endelig norske jobber å se på shortlist i Cannes.
Andreas Bjørnstad ny kommunikasjons- og samfunnsdirektør i Røde Kors Tidligere Kreftforeningen-topp Andreas Bjørnstad skal lede kommunikasjon og samfunn i Røde Kors fra 1. august. Han tar over etter Øistein Mjærum.
Røde Kors avmålt til nominasjonen: – En enorm humanitær krise er vanskelig å knytte til en prisutdeling Røde Kors er nominert til «Beste krisekommunikasjon» i Den store kommunikasjonsprisen for sitt arbeid under den pågående Israel-Palestina-konflikten.
Stjerneregissør lager årets julereklame for Posten Legger kontroverser og vanskelige temaer til siden for å minne folk på at julen er mer enn bare gaver.
CICERO henter fra Røde Kors Heidi Katrine Bang skal styrke det strategisk kommunikasjonsarbeidet hos klimaforskningsinstituttet.
JCP stakk av med rekordmange priser i New York: – Det er superstas Ble belønnet med tre gull og to sølv i Communicator Awards.
Ved å legge til ordet «hund», lagde ChatGPT et «hyggeligere» bilde Släger-duoen fikk seg en overraskelse da de brukte kunstig intelligens i den siste kampanjen.
DNB ble den store vinneren på ANFOs Martech Awards Stakk av med hele fire gull på tidenes første Martech Awards.
JCP PRAD har rustet opp animasjonsavdelingen sin - står bak ny animasjonsfilm for Røde Kors – Dette prosjektet er et klart bevis på hvor langt vi har kommet, sier byråleder Lars Eia Kirkholm.
JCP PRAD og WAL vant årets DCC Awards – Det er tydelig at bidragsyterne har lagt mye innsats i å finne gode og effektive løsninger som kan utnytte mediekanalen på en sterk måte, sier juryleder Therese Becke.
Intrum trakk seg fra TV 2s sjakksendinger – Vil ikke identifiseres med Toska og hans handlinger – For oss har det vært overveiende at bruken av Toska fører til at TV-programmet vil assosieres med en brutal handling som fortsatt vekker svært vonde minner hos mange.
JCP PRAD og Røde Kors med ny kampanje: – Målet er å senke terskelen for å ta en prat Filmserien «USNAKKA» tar opp sårbare ungdomstemaer.