TRY Opt danket ut sju byråer – fikk medieoppdraget fra IMDi Åtte byråer kjempet om rammeavtalen. Nå er det TRY Opt som får håndtere mediekjøpet for direktoratet de neste årene.
Rosser og Vi er OSS med mangfoldsprosjekt på vegne av bransjen Et prosjekt utviklet av Rosser og Vi er OSS skal øke kulturelt mangfold blant kreatører.
Rosser står bak når 17 hjelpeorganisasjoner går sammen i ny kampanje Etter at USA tidligere i år kuttet store deler av bistanden gjennom USAID, har norske hjelpeorganisasjoner nå gått sammen om den største felles kampanjen på mange år.
Denne bransjepersonen har imponert Lovise: – Hun er direkte, morsom og veldig tydelig Lovise Altmann Antonsen i Rosser bruker sommeren til å blant annet reise nordover.
De har ligget under radaren. Nå skal Rosser ta mer plass i bransjen Rosser ser på seg selv som noe annet enn et vanlig reklamebyrå. Med klokkertro på egen strategi, ønsker de nå å bli mer synlige.
Rosser styrker merkevaren til Norsk Dun – Med skjerpet strategi og ny visuell profil skal Rosser og Norsk Dun gi nordmenn fabelaktig søvn.