Slik engasjerer Tise unge gjennom reklame Reklamene fra Tise føles ikke alltid som reklame. Det er selve nøkkelen, mener de selv.
Lagde kampanjen på én uke – Tok to gull Anti og Tise mottok heder på Gulltaggen for sin kampanje «Rekviem for Tise».
Tise skal kåre årets merkevare Gjenbruksappen Tise lanserer prisutdeling for å hylle grønne initiativer innen klær og mote.
Tise inngår samarbeid med Instabox For første gang vil Instabox lansere pakkeskap-leveranser i Norge. Det gjør de gjennom gjenbruksappen Tise.
Tise bytter ut danske &Co. med Oslo-baserte Bureau – Kjentes riktig ut, sier den norske markedssjefen.
Markedssjefen i Tise møtte ikke veggen, men gikk rett inn i en glassdør – Det lagde høy lyd og gjorde ganske vondt.
Tise oppfordrer til realistiske bilder for å minske kroppspress – Oftest er det et rimelig snevert utvalg i bruk av størrelser de store kleskjedene bruker i sin markedsføring av klesplagg.