Tidligere SMFB-sjef går til Hyper Henter avtroppende byråsjef og partner i SMFB, Kristian Schøning-Kristiansen.
SMFB og Dinamo fusjonerer - har store ambisjoner for fremtiden Myntkast bestemte navnet: – At både SMFB- og Dinamo-navnet skal være med fremover er åpenbart. Å forkaste ett av navnene eller lansere et nytt navn nå var aldri oppe til diskusjon, sier Hølje Tefre.
Good Morning Naug ruster seg opp på design Henter fra SMFB og Sverige: – Leverer kompetansen og magien som skal til for å få jobber til å skinne.
SMFB har sikret seg ny internasjonalt kunde – Å jobbe internasjonalt og spesielt i det amerikanske markedet, er krevende, sier kommersiell leder i SMFB Oscar Michaelsen, om samarbeidet med St. John.
Bold styrker laget – har valgt en blanding av nyutdannede og erfarne Bold Scandinavia ansetter fire nye: – Avgjørende for å lykkes, sier CEO Tine Moe Løvberg.
Derfor brøt de ut og startet sitt eget reklamebyrå – Ingen av oss har vel et ønske om å gjenskape de byråene vi har vært i.
Dette er merkevarene som genererer mest kjærlighet Freia stikker av med seieren. Har hatt samme byråpartner i 16 år.
Svane velger SMFB Svane står overfor sin viktigste lansering noensinne. Til å hjelpe seg med lanseringen har de valgt SMFB.
Publicis styrker innholdsmiljøet med tre nye Publicis eget innholdsmiljø, SHIFT, fortsetter veksten, og henter redaktør fra Schibsted Partnerstudio, innholdsprodusent fra Amedia og designer fra SMFB.
PR-operatørene henter nye rådgivere – Vi ser allerede nå at det vil bli et behov for ytterligere rekrutteringer gjennom våren, sier byrålederen.
Ølstad og Hjellström til SMFB Blir kreativt ansvarlige for oppdragsgivere som Freia, VG, IKEA og Mills.
Håper Fri-soner skal bekjempe hatkriminalitet Mindre enn en uke etter lansering av kampanjen har 20 aktører bekreftet at de skal lage frisoner.
Fremover skal SMFB jobbe med Bjørknes og NKI – Det er utrolig givende å få jobbe med produkter som er så avgjørende for fremtiden til veldig mange unge mennesker.