Binta Hammerich og Hege Osvoll begynner nå i No Name Oslo
– Jeg gleder meg til å få være en del av denne skapende gjengen. Det er litt som å komme hjem igjen.

Binta Hammerich og Hege Osvoll går til No Name Oslo

Nå styrker vi vår evne til å utvikle strategier og konsepter,

Publisert

– Jeg var godt kjent med No Name og deres profiler. Da muligheten bød seg til å bli med på laget, sammen med min tidligere kollega Hege, var det lett å takke ja, sier Binta Hammerich i en pressemelding.

Sammen med Hege Osvoll går de inn som partnere i byrået No Name.

Hammerich har 11 års bransjeerfaring. Hun kommer nylig fra Nova Vista som seniorrådgiver og har tidligere vært på kundesiden hos Red Bull med ansvaret for markedsføringen mot horeca, kultur- og utelivsnæringen. 

Før dette har hun fungert som strategisk rådgiver i SMFB, konsulent i Geelmuyden Kiese og som medierådgiver i OMD. 

Hun kommer også med internasjonal erfaring, inkludert ledelse av International Communications Consultancy Organisation i London og arbeid for Cannes Lions Festival of Creativity med ansvar for Creative Effectiveness og PR Lions-kategoriene.

I No Name Oslo skal hun videreføre og videreutvikle forretningsområdet rundt profilene, som inkluderer blant annet Matoma, Highasakite, Kvelertak og kjente kokker som Jimmy Øien, Reneè Fagerhøi og Runa Kvendseth. 

Hege Osvoll har over 15 års erfaring fra mote- og reklamebransjen gjennom byråene SMFB og TRY. H

I No Name vil hun ha ansvar for CRM, digitale leveranser og prosjektledelse. 

– Jeg gleder meg til å få være en del av denne skapende gjengen. Det er litt som å komme hjem igjen. Det ligger mange muligheter i No Name universet med fantastiske synergier innenfor nettverk, kreativitet, kultur og teknologi. Det gir oss ikke bare muligheten til å skape noe helt eget, men også til å tilpasse oss markedet, trender og behov. Dette er virkelig noe jeg ser frem til, sier Osvoll. 

Byret teller i dag åtte faste ansatte, samt tett tilknyttede freelancere.

– Det skjer mye spennende i No Name fremover. Vi gleder oss til å få inn Binta Hammerich og Hege Osvoll som partnere, sier daglig leder Christian Fure. Nå styrker vi vår evne til å utvikle strategier og konsepter, som hjelper merkevarer til å vokse i sterkt engasjerte målgrupper ved hjelp av innovatører og profiler innen musikk, kunst, mat- og drikkekultur, legger han til. 

 

Powered by Labrador CMS