Ny studie avslører: dette gir høyest reklameoppmerksomhet Alle annonsører vil ha folks oppmerksomhet. Denne studien avslører hva som faktisk fungerer.
Mediene bommer på én spesiell annonse-målgruppe: – Det er riktig analyse Schibsted og Amedia erkjenner at de kommer til kort i kampen om annonsekronene. Neste år kan Meta, Snap, Google og TikTok håve inn 14,5 milliarder kroner fra norske annonsører.
Annonsører om monstersummen: – Gir grunnlag for bekymring En ny prognose viser at norske annonsører kommer til å støtte Meta, TikTok, Google og Snap med 14,5 milliarder kroner i 2026. Annonsørene er delt i synet på det gigantiske tallet.
Regnet seg fram til nytt sjokktall: – Det vanskeligste er å tørre å si noe Jarle Thalberg i WPP Media spår at de store globale aktørene totalt vil motta 14,5 milliarder kroner i reklameinntekter i neste år.
Snap introduserer «Home Safe»-varsler Nå kan du sende ut automatiske varsler om at du er trygt hjemme til venner du deler posisjonen din med.
Statsrådene om svarene fra tek-selskapene: – Fortsatt mye å gå på Karianne Tung og Kari Nessa Nordtun ba om en oppdatering fra Meta, Snapchat, TikTok og Google. Dette synes de om svarene de fikk.
Ministeren etterlyste svar fra tek-selskapene. Dette fikk hun tilsendt Meta, TikTok, Snapchat og Google måtte svare på hva de gjør for å beskytte barn og unge på plattformene sine.
TikTok-veksten fortsetter – ingen plattformer bruker man mer tid på Du vet den følelsen når du er på TikTok og du føler du har skrollet i timevis? Du er ikke aleine om å ha det sånn.
– Hva mener gen z med fiskestang-emojien? David Nguyen fra Snap snakket om generasjon Z, og hva som skiller dem fra tidligere generasjoner når det gjelder konsumering av innhold.
Gav nesten opp NAV sin satsing på Snap – så gjorde de dette NAV Jobblyst delte sine tips for å lykkes med innhold i Snapchat.
Nå går TikTok-bruken nedover i Norge Etter et år omtrent uten vekst i nye brukere, går nå bruken av TikTok markant nedover. Snapchat på sin side opplever stor vekst.
Forsvaret med Snap-suksess: – Vi er stolte over å nå ut til så mange Forsvarets Snap-konto er blitt så populær at Snap selv tok kontakt med dem.