Ahead Groups nye storsatsing lover å endre reklamebransjen – Det siste verden trenger er et nytt tradisjonelt reklamebyrå.
Norske reklametopper hyller Kamala Harris sin valgkamp Presidentkandidaten utnytter et popkulturelt øyeblikk.
Bruker folk i Oslos vinduer i kampanje for å fremme psykisk helse 12. august dekkes Oslo-borgernes vinduer med gardiner dekket av sitater om hvordan det er å være ensom og alene under psykisk sykemelding.
Young Lions-sølvvinnere: Mener Cannes Lions må bli mer inkluderende Moe og Sæle feirer sølvet i Cannes, men etterlyser større muligheter for unge å delta i Frankrike.
Sølvløve-vinner Sollin Sæle skal «løve-øve» seg til gull neste år Onsdag fikk kreatør Sollin Sæle vite at hun og Per Berge Moe drar til Cannes for å hente hjem en sølvløve.
Mills skal kåre en «Lokal stjerne» hjemme på Grünerløkka – Mills begynte i det små her ved Sofienbergparken, og er i dag et stort skandinavisk konsern. Det er flott å kunne gi noe tilbake til nærmiljøet, sier markedsdirektøren.
Sollin Sæle utfordrer annonsørene: – Jeg er lei av at noen tror vi sitter i «kreatør-rommet» og bare tegner søte kaniner og sommerfugler Tror flere har et forvrengt bilde av hvordan reklamebransjen jobber med kreativitet, og at det er en enkel jobb.
Vinbar på Grünerløkka med kreativ twist på julesalget: – Da favorittbaren min ringte, kunne jeg ikke si nei Inspirert av «Might Be Coming Soon», men ikke en oppfølger.
Anorak og Nabobil kjører sammen - tirsdag bytter bildelingstjenesten navn Endrer navn til Getaround og blir den norske delen av verdens ledende bildelingstjeneste.
TikTok-stjerne «rater» kjøleskapet til Cannes-bronsevinner Oskar Westerlin om kjøleskapet til Art Director i Anorak, Sollin Sæle. – Det er noe lumpent tilbehør som ser ut til å henge igjen fra Tacofredag.
Superduo til Anorak: – Vi takket nei til tilbud fra New York og Sverige Sebastian Pandonis ble forelsket i Anorak og bransjen da han fikk prøve seg der på OD-dagen. Nå har han fått fast jobb sammen med fem-menningen sin.
Sollin Sæle fikk vite at hun hadde vunnet bronse i Cannes Lions av andre: – Det var for dyrt å se det live Verdens største prisfest for reklamebransjen er i gang.
Mills med hemmelig stunt i Oslo: Delte ut 200 000 kroner til kriserammede bedrifter – At dette betydde så mye kunne vi ikke forutsett.