Apriil Reklame med kraftig underskudd Apriil Reklame har vært gjennom et tøft 2023, hvor de har tapt store penger, og i vinter så de seg nødt til å kutte sju ansatte på kort tid.
Internene Helene og Andrea fikk premiere på reklamefilmen sin foran 17 500 mennesker Avsluttet praksisperioden med stil.
Apriil girer opp designsatsingen tross tøffe tider Apriil har vært nødt til å kutte ansatte i vinter. Nå vil de få fart på designsatsingen og de kutter toledermodellen på reklame.
Ups, vi laget «AI-art by accident» «Som en sidekommentar vil jeg poengtere at både kreatørene og designerne hos oss er både levende og sjelfulle», skriver Susanne Svendsen, etter at kampanjen deres ble kalt sjelløs.
Her er historien bak Apriils KI-kampanje for Grand hotell Har jobbet sammen siden 2015 og ble giret da Apriil kom med KI-ideen.
Susanne har et håp om revitalisering i bransjen – Etter et år som har brent bransjen i begge ender, tror og håper jeg at endringene som har blitt tvunget fram vil resultere i en «ny vår» på noen områder.
Se listen her – så mye tjente reklametoppene i 2022 Innteksfest for ANTI-toppene, mens WAL-sjefen må se inntekten krympe med mange millioner kroner.
Apriil styrker medieavdelingen – henter fra Isbjørn is Tim Pedersen går fra markedssjef i Isbjørn Is til Apriil Reklame, som medie- og digital rådgiver.
Skryter av tiltaket til WAL, skuffet over responsen – Kan vi ikke benytte sjansen til å ta en samtalen og få til en endring?
Susanne og Apriil-gjengen tok storeslem på årets SRF Kuben Sikret seg 1/3 av alle prisene som ble delt ut.
Reklamekollektivet fikk bronse i ADC Awards: – Det er helt enormt stas når du er på liste med disse superbyråene i USA Lille Reklamekollektivet i Bergen hamlet opp med store internasjonale byrå i ADC Awards. Men de tar ikke helt av av den grunn.