Sosiale medier-trendene vi har troen på i 2024 «Vi tror at flere bedrifter vil revurdere sosiale medier-strategien sin i år», skriver Sara Strand.
– Hvis merkevarer fortsetter å gå denne veien, vil folk bli mer frustrerte Accenture har sett på hva som vil endre måten folk opplever og samhandler med merkevarer neste år.
Anti kaster seg på TikTok-trend Hvor ofte tenker du på Romerike? Menn tenker overraskende ofte på Romerriket, om vi skal tro TikTok.
Disse trendene vil påvirke din SoMe-strategi framover Nordmenn bruker to timer om dagen på sosiale medier. Likevel har ikke alle bedrifter hentet ut potensialet som ligger der.
Ba om å få lage en TikTok til jobben – har fått 2,4 millioner visninger – Den har jo nesten gått viralt!
1200 markedsførere har svart: Dette er trendene de har mest tro på i 2023 Varsler kutt i markedsføring på Metaverse og AR.
Derfor ansetter TRY-huset egne TikTok-overvåkere – Vi ser hele tiden etter nye muligheter for å holde oss oppdatert, og dette er en investering vi ønsker å teste ut.
Pol og Postens Harry snakkes om i hele verden: – Vi følger sola Årets julefilm fra Posten har truffet usedvanlig godt og trender på Twitter: – Ikke vært i nærheten av denne skalaen eller hastigheten før, sier kundeansvarlig i Pol.
YouTube: – Nordmenns elsk for minutt-for-minutt-tv, har nådd langt utenfor våre grenser Vi så på videoklipp for å føle en nærhet til andre mennesker under pandemien.