Mari Heibø-Bagheri fra Accenture Song påpeker at økonomiske utfordringer har endret spillereglene for kundelojalitet, med pris og verdi i førersetet for kjøpsbeslutninger.
Foto: Ellen Høiby
Accenture Life Trends 2024:
– Hvis merkevarer fortsetter å gå denne veien, vil folk bli mer frustrerte
Accenture har sett på hva som vil endre måten folk opplever og samhandler med merkevarer neste år.
Måneds-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes én gang i måneden
1 kr
første måned
Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid
KJØP
Års-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Spar 378 kr
- Fornyes én gang i året
1.890 kr
per år
Ingen bindingstid
KJØP
Toårs-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes hvert andre år
- 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder
3.390 kr
Gjelder for to år
Ingen bindingstid
KJØP