Heisholt om Høyres «Ingen slagord»: – Strategisk og kreativ latskap «Det å stå og skryte av at du har «kommet opp» med noe gøye kreative greier helt selv, er helt greit når du skal lage en invitasjon til konfirmasjon eller en morsom lapp på oppslagstavla i barnehagen som minner om at du må ta med gummistøvler når det regner, men ikke når du er et politisk parti som ønsker å styre landet», skriver Erik Heisholt i dette innlegget.
Erna Solbergs nærmeste rådgiver: – Tusen hjertelig takk for at jeg har fått jobbe så tett med deg «Det er rart med dager man vet skal komme, men som likevel er umulig å se for seg.», skriver Cato Husabø Fossen i dette innlegget.
Dette betyr valget for PR-byråene Jonas Gahr Støre og Arbeiderpartiet ble største parti og rød side beholder trolig regjeringsmakten. Hva betyr det for PR-bransjen?
Har brukt over fem millioner på Meta siste ukene Snart er det valg i Norge. Det blir Mark Zuckerberg rik av.
Er det kraft og kapasitet til bærekraft i årets valgkamp? «Klima og natur blir ingen valgvinner i år heller. Det er ikke så rart - det er kanskje åpenbart, i den urolige tiden vi befinner oss i. Er det likevel mulig å ha to tanker i hodet på samme tid? », skriver Simen Rudi, i dette innlegget.
Ingenting i Frps nye film er tilfeldig «Frps nye kampanjefilm, produsert av Los&Co Drammen, er noe av det mest provoserende jeg har sett på lenge», det skriver kreatør og partner i Anorak, Eirik Johansen.
SV er første parti ut: Her gjør de narr av Høyres nye slagord Høyre sa de forventet å bli gjort narr av. Nå er allerede den første kampanjen her.
Høyres ikke-slagord startet som en vill idé – nå forbereder de seg på å bli gjort narr av Ingen vil ta på seg æren for Høyres nye, manglende slagord. Men de er sykt stolte over resultatet.
Mothership Stories skal få flere unge menn med innvandrerbakgrunn til å bruke stemmeretten – Vi ønsker å bryte ned barrierer.
Jan-Erik Larsen om å ha egen podkast om politikk: – Det er en guilty pleasure Jan-Erik Larsen mener det er PR-byråets jobb å dekke politiske temaer i deres podkast.
AUF bruker influensere for å bli mer populær Ett år før valget får Arbeiderpartiets ungdomsparti hjelp fra influensere.