Spoon-profil sett av 23 millioner: – Tenk om dette var en reklame Ellinor Stenhammer la ut en morsom video med to australske venner og en norsk ostehøvel. Nå har klippet fått over 23 millioner visninger, og gir samtidig en viktig lærepenge til merkevarer på TikTok.
Skal forme GAGNERs merkevarestrategi: – Markedsførere må jobbe smartere Etter å ha levert bacheloroppgave med toppkarakter om hvordan utradisjonell markedsføring kan fange Gen Zs oppmerksomhet, gikk Lena Vervik Andreassen rett ut i fast jobb som innholdsprodusent hos GAGNER.
Glem virale stunt – dette er det Gen Z vil ha nå Gen Z er lei trendjag. Nå må merkevarer levere ekte historier eller bli slaktet.
To virale videoer på to dager: – Dette sprengte skalaen av forventninger Det har vært en uke utenom det vanlige for Norsk Rikstoto, som plutselig har fått innholdet sitt servert til millioner av seere – og det uten en krone i annonsekroner.
Går viralt på TikTok: – Dette er 10/10 markedsføring! En reklamevideo for Thon Hotel har gått viralt – nå vil folk fra hele verden sjekke inn hos TikTok-stjerna Yvonne Haagensen i Ålesund!
PR–stunt gikk viralt: – Ingen har gjort noe lignende i denne skalaen i Norge – Ordvalget var ikke tilfeldig. Vi forstår at reaksjonene kan variere, men vi støtter oss på det velkjente uttrykket: «All PR er god PR», sier Maciej Buczko, avdelingsleder i Oslo Bilutleie.
Norwegian-reklame blir fortsatt hyllet på nett ni år senere «The Flag of Flags» vekker fortsatt begeistring, nesten ti år etter lanseringen. Kampanjen ble en prisvinner og snakkis internasjonalt. Nå deles den på ny i sosiale medier, til stor jubel fra publikum.
TikTok-konto går viralt: – Hvis jeg ler, kommer jeg til helvete Reaksjonene er delte – noen synes innholdet er på kanten, mens andre finner det hysterisk morsomt.
LinkedIn endrer algotimene: Slik får innleggene dine oppmerksomhet nå For å maksimere rekkevidden er det på tide å dele «kunnskap og råd».
Har gått viralt: To millioner har sett Magne (80) sette nye rekorder i markløft 80-åringen knuser tidligere rekorder: – Aldri før har vi nådd ut til så mange eller fått så mye engasjement med en post, sier markedssjefen.
1,2 millioner har sett Vilde-Maries video på TikTok: – Responsen har vært overveldende 1,2 millioner har sett videoen der en drosjesjåfør trakkaserer Vilde-Marie seksuelt. Hun innrømmer at hun gjorde seg en del etiske betraktninger før hun la filmen ut på nettet.