WergelandApenes kupper GK-talent Etter tre år i Geelmuyden Kiese går Sebastian Otterhals til WergelandApenes.
Dette gir byråene i julegaver til kunder og ansatte Det er særlig stor variasjon i hva byråene gir i gaver til kundene.
Kari Kjær går fra WergelandApenes til Vipps MobilePay Går inn i Vipps MobilePay sitt kommunikasjonsteam.
Follobanen: Da Bane NORs kommunikasjon gikk av sporet Det gikk ikke på skinner da Follobanen skulle åpne – det følte kommunikasjonsavdelingen i Bane NOR både på kropp og sjel.
– Forhåpentligvis blir jeg gift i sommer Alt som mangler er en tur til bryllup i Paris og et ja fra forleveden.
TRY Råd, Publicis og Nucleus deler Helsenett-kontoen verdt flere millioner kroner De tre byråene deler rammeavtalen om å bistå med kommunikasjonstjenester.
Bransjetopp reagerer sterkt på rapport om offentlig kommunikasjonsbruk – Det er åpenbart at når du ser på områder som staten ikke lykkes på, så vil det være et stort innslag av manglende eller for dårlig kommunikasjon.
Årets Grand Prix-vinner kan fungere som et forbilde for alle som jobber med markedsføring Kiwi skaper full effekt med bærekraft og PHD og WAL stikker av med Grand Prix i ANFO Effekt.
Dette tenker bransjekolleger om Hans Geelmuydens mars-exit – Han kommer til å fortsette å ha en tydelig stemme, provosere og komme med uttalelser som skaper debatt. Det er en viktig del av ham, og det er en side vi i bransjen har satt stor pris på.
Mistet statlig kontrakt – likevel ble 2022 et nytt rekordår for WergelandApenes Aldri før har byråomsetningen vært høyere eller resultatet vært større for WergelandApenes.
Geelmuyden Kiese og Hill+Knowlton ble tatt på fersken av Arbeidstilsynet: Dette har de lært av tabbene Etter at Arbeidstilsynet i 2018 og 2020 fant flere lovbrudd hos profilerte PR-byråer, sier bransjen de har ryddet opp i bruken av arbeidsavtaler med «særlige uavhengige stillinger», som ikke gir ansatte rett på overtidsbetaling.
Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!
Ole Christian Apeland: –Kjønnsfordelingen i kommunikasjonsfaget er ikke bra Kommunikasjonsbransjen bekymrer seg for skeiv kjønnsfordeling i bransjen.
McDonald’s viser seg fra sin styggeste side – Budskapet «Take away your take away» er ment som en vennlig påminnelse til våre gjester om å kaste søppel riktig, men forsøplingsproblematikken er sammensatt og krever en helhetlig innsats for å nå målet om redusert forsøpling, sier kommunikasjonssjefen.
Mener Hadia Tajiks krisehåndtering står til stryk Hans Geelmuyden hamrer løs mot Tajiks måte å håndtere pendlerbolig-sakene. Martin Apenes lurer på hvorfor flere ikke røper samtaler de har hatt med pressen før det smeller.