Slakter kom-planen: – Her har de virkelig skutt seg selv i foten Arbeiderpartiet (Ap) står i en svært vanskelig situasjon etter framleggelsen av budsjettet. Det finnes bare én løsning, mener PR-ekspert.
Dette sier byråene om oppdrag fra tobakksindustrien – Vi vil ikke jobbe ikke for noe som er skadelig, sier noen. Andre har mer uklare regler.
Forlater WergelandApenes – får fagansvar i SRF Etter over tre år i WergelandApenes går Gry Granum Stang til ny rolle med fagansvar for kommunikasjon i Statens sivilrettsforvaltning (SRF).
På kort tid har tre ledere forlatt Ahead Group Kjetil Botn Skogly avviser at de har et kulturproblem i byrået.
Ny byråleder i WergelandApenes Jenny Nygaard tar over etter Marte Ramuz Eriksen, som har ledet byrået det siste året.
Politiet bytter byrå: – Vil bidra til et tryggere Norge Politiet skjerper kravene til ekstern kommunikasjon – og gir tilliten til WergelandApenes og TRY Råd.
Ahead-byråene blør fortsatt penger – tror på lønnsomhet i 2026 Bloom og 11:11 er lansert, Oculos investerer tungt i teknologi, og konsernsjef Kjetil Botten Skogly forsvarer millionunderskuddene som del av en bevisst satsing: – Vi bygger for fremtiden.
Slik gikk det med bransjen under Holmenkollstafetten I helgen gikk Holmenkollstafetten av stabelen. Her har vi samlet en oversikt over hvordan det gikk med byråene våre.
Henter fra konkurrent: Suzanne Nedrum Kraglund går til Storm Storm fortsetter veksten og forsterker sin politiske og strategiske kompetanse.
Bransjedebatten tok fyr: Nå åpner byråer opp om permisjon Det var en taus byråbransje om permisjon. Nå åpner flere opp og deler sine praksiser.
Har vært stille i 20 år: Dette er den største tabben den påtroppende WergelandApenes-sjefen har gjort – Dette er det bare Trygve Hegnar som har visst om før nå.
WergelandApenes henter fra Geelmuyden Kiese Bendik Thun blir en del av deres voksende miljø innen politikk og myndighetskontakt og er allerede i full aktivitet i Arendal, denne uka.
Går fortsatt i underskudd:– Vi har tatt omfattende grep Det blir en spennende høst for Ahead Group, om man skal tro på sjefen selv.
Martin Apenes: – Vi kan ikke sponse kunden for å få morsomme oppdrag Kommer med et varsku om offentlige anbud. Sier PR-bransjen nå opplever det samme som reklamebransjen har opplevd i mange år.
Martin Apenes om å gi seg etter 25 år i bransjen: – Det blir rart – Jeg er jo jurist. Det har bare stått på vent i 25 år.