McDonald’s viser seg fra sin styggeste side – Budskapet «Take away your take away» er ment som en vennlig påminnelse til våre gjester om å kaste søppel riktig, men forsøplingsproblematikken er sammensatt og krever en helhetlig innsats for å nå målet om redusert forsøpling, sier kommunikasjonssjefen.
Mener Hadia Tajiks krisehåndtering står til stryk Hans Geelmuyden hamrer løs mot Tajiks måte å håndtere pendlerbolig-sakene. Martin Apenes lurer på hvorfor flere ikke røper samtaler de har hatt med pressen før det smeller.
Ny undersøkelse: Stadig færre vil jobbe i byrå Annonsørene blir stadig mer attraktive for bransjefolk. Byråene desto mindre interessante.
Dette sier norske PR-byrå om åpne kundelister – Spørsmålet blir jo hva skal en åpen kundeliste egentlig løse?
Bransjekollegaer om GKs oppdrag for Kasakhstan: – Det burde ikke være vanskelig å si nei til slike kunder og oppdrag Alle byrå vi har snakket med sier det hadde vært uaktuelt å ta på seg oppdrag for potensielt kontroversielle kunder.
– Det er lettere med internkommunikasjonen når tilnærmet alle er hjemme Tilbake på hjemmekontor, slik takler MSL, WergelandApenes og Atyp det nye påbudet.
Vedum har fått gjennomslag for kutt i statlig PR-bruk – Slik reagerer bransjen De fleste KOM24 har snakket med mener dette ikke vil påvirke dem. Mange mener Vedum ikke skjønner bransjen godt nok.
WergelandApenes henter rådgiver fra Dinamo – Det er en ettertraktet rådgiver vi nå har klart å lokke til oss.
Kari beklager til alle hyttenaboene på forhånd: Varsler allsang til Rune Rudberg om kveldene – De beste sommerkveldene er de som ender i allsang.
Høie mener norske sykehus er beskjedne når det gjelder bruk av eksterne kommunikasjonstjenester Dette er noen av kommunikasjonstjenestene norske sykehus leier inn.
Ett år siden pandemien rammet landet: Der de fleste andre permitterte sine ansatte, satte gjengen i WergelandApenes seg ned og ringte til kunder de visste hadde penger – Vi tok regjeringens oppfordring om dugnad på alvor og ringte rundt til alle vi mente burde løsne på pengesekken
Kompisene gikk sammen og startet sitt eget byrå. I år fyller WergelandApenes ti år: – Kundene har blitt mer kompetente – Det eneste jeg angrer på, er at vi ikke gjorde det tidligere.
Rune Mørck Wergeland om 2021: – Det blir et større behov for å støtte ledere og virksomheter i å kommunisere holdning og mening Partner og seniorrådgiveren i WergelandApenes presenterer noen spådommer for kommunikasjonsbransjen i det kommende året.