Mathilde Faldbakken, Pernille Halseth Foyn og Ine Mæland.

Nyansettelse og nytt team i TRY Råd

TRY Råd forsterker teamet som bistår kunder med employer branding og endringskommunikasjon med ansettelsen av Pernille Halseth Foyn som rådgiver. 

Publisert

Pernille Halseth Foyn kommer fra Skatteetaten der hun har jobbet med lederutvikling, arbeidsgiverprofilering og innholdsproduksjon. Hun har også hatt ansvar for Skatteetatens LinkedIn-konto og arbeidet strategisk med employer branding.

– Jeg gleder meg til å bringe erfaringen fra Skatteetaten inn i TRY og bidra til at våre kunder lykkes med arbeidsgiverprofilering og endringskommunikasjon. Employer branding handler om langt mer enn rekruttering – det handler om å bygge omdømme innenfra, sier Pernille Halseth Foyn i en pressemelding. 

TRY Råd har for tiden en stor oppdragsmengde innen employer branding og intern- og endringskommunikasjon.

– Det handler ikke bare om å lage kreative rekrutteringskampanjer. Det handler like mye om å samle organisasjonen om endringer og en felles strategisk retning i urolige tider. Kompetansen vi tilbyr speiler dette, sier Mathilde Faldbakken, fagansvarlig for employer branding i TRY.

– I urolige tider opplever vi at det å samle, styrke og få det beste ut egne ansatte diskuteres i ledergrupper, og mange ser at de må gjøre grep. Vi forsterker nå teamet som bistår kunder med dette og etablerer en tverrfaglig faggruppe. Vi tilbyr spisskompetanse på alt fra kulturbygging, endringskommunikasjon og internkommunikasjon til utvikling av medarbeiderløfte og rekrutteringskampanjer, sier Ine Mæland, fagansvarlig for intern- og endringskommunikasjon i TRY.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS