Byrået har stukket av med flere løver i Cannes så langt: – Livet i bransjen er vanskeligere enn noen gang Darla Price fra byrået Ogilvy snakket om markedsføring og forandring, og mener én strukturell endring har rustet dem godt for tiden framover.
Basic Bitch-kampanjen går viralt Nå tar hundrevis av dyktige, kompetente kvinner et oppgjør med gammeldagse holdninger om hvordan de bør opptre for å bli tatt på alvor.
Oljefondets kamp for å vinne unge og verden Når man starter opp sosiale mediekanaler fra scratch – hvor begynner man egentlig da?
– Det er noen rekrutterere som ikke tåler trynet mitt – Det er en bakside av medaljen jeg lever helt fint med, sier Fredrik Fornes som nå gir ut bok.
Avinor brukte umerket KI-bilde: – Kunne holdt seg for god for det Avinor ville gi beskjed om at man ikke må pakke ned powerbanken sin i kofferten når man reiser. Det gjorde de ved hjelp av kunstig intelligens.
Startup-bedriften skal hente seks millioner fra investorer: – Det er seigt AI-verktøyet Wepost er utviklet av studenter ved NTNU. Nå tar de sats, og jobber for å samle inn penger fra eksterne aktører.
Følger du denne perfekte oppskriften, får du tusenvis av visninger på LinkedIn! «Kan det være for godt til å være sant?», skriver Halvor Pritzlaff Njerve.
Hvor er den norske topplederaktivismen? «Virksomheter og organisasjoner har mye å tjene på at ledere er synlige og engasjerte i sosiale medier. Likevel er det mange som fremdeles vegrer seg fra å logge på og ta plass», skriver Marie Nygaard Sørlien.
Dette er de viktigste trendene på SoMe i 2024 Hacking på Facebook, lange videoer på TikTok og LinkedIn fjerner LLA
Merkevarebygging i praksis: Erfaringer fra et LinkedIn-prosjekt «Ansatte som LinkedIn-ambassadører for bedriften – er det mulig å få til? Spoiler: Ja, det er mulig! Her er mine viktigste erfaringer, et halvt år inn i prosjektet», skriver
Lanserer LinkedIn-festival i to norske byer – Jeg tror næringslivet og kommunikasjonsbransjen over hele landet er sultne på flere faglige event utenfor hovedstaden, sier Fredrik Fornes.
Byrået til skoleeleven vokser i rekordfart: – Omsatt for over 600.000 I januar vokste selskapet med 54 prosent fra desember.
LinkedIn lanserer ny Media Planning API Denne innsikten gir markedsførere mer nøyaktighet og gjør det mulig for byråer å planlegge bedre scenarioer og oppnå målbare resultater på LinkedIn.
Informasjon fra flere hundre millioner LinkedIn-kontoer er lekket på nettet Nå er det på tide å bytte passord. Flere milliarder personopplysninger fra flere kjente tjenester er lekket på nettet.
Byråene: Dette er bra SoMe-innhold i 2024 SoMe-byråene har noe ulikt syn på trendene innen markedsføring gjennom det kommende året.