Raser mot Kommunikasjonsforeningens KI-verktøy: – Faglig selvmord Tekstforfatter Rita Tvede Bartolomei raser mot Kommunikasjonsforeningens nye KI-satsing, og kaller verktøyet et angrep på hele faget. Foreningen avviser kritikken – og mener det farligste er å ignorere teknologien.
Skal prøve seg på LinkedIn: – Veldig usikker på hvordan vi passer inn i miksen Klepp kommune og «Kleppfluenser» Nils-Ove Steinbru Støbakk skal gjøre noe som ikke alle kommuner gjør.
Tinder-rekrutteringen til Ophelix endte i brudd: – Det fungerte rett og slett ikke Det ble ikke en lykkelig slutt for Ophelix og partneren som ble rekruttert via en Tinder-inspirert kampanje. Nå åpner Håkon Wåge-Lorentzen for nye samarbeid – og vil snakke mer åpent om nedturene i arbeidslivet.
Kanskje vi faktisk bør dele dataene våre med KI? «Jeg vil påstå at vi faktisk bør vurdere å dele. Ikke ukritisk og blindt. Men med en forståelse for at kunstig intelligens, på godt og vondt, formes av det den får servert», skriver Kristian Lohne Thomassen.
Nådde ikke målet om seks millioner – nå sikter de mot det dobbelte Benjamin Bekken og Wepost gir ikke opp. Etter å ha endret strategi, skal de på ny ut på investorjakt.
LinkedIn vill trene KI på dine data. Slik skrur du det av LinkedIn oppdaterer vilkårene sine når det gjelder deling av data. Eksperter skryter av måten LinkedIn kommuniserer endringene på.
OpenAI varsler LinkedIn-utfordrer Vil bruke kunstig intelligens (KI) til å koble arbeidsgivere og jobbsøkere – lansering planlagt i 2026.
Derfor elsker LinkedIn karuseller: – Jeg satte en ny standard Karuseller knuser andre formater på LinkedIn. Meri Wiik bruker dem til å lande kunder – Erlend Haddeland lager 100-siders maraton som får titusenvis av visninger.
Pinlig LinkedIn-tabbe fikset etter KOM24-sak LinkedIn-tabben har vært der i flere år, men ingen har gjort noe med det. Etter at KOM24 omtalte feilen ble den rettet i all stillhet.
Har du fått med deg denne LinkedIn-tabben? – Minner meg mest om «BlimE-dansen» En liten skrivefeil har lurt seg inn på LinkedIn. Ser du hva som er feil?
Fornes aktuell med ny bok: – Donerer alt overskudd Et par støvler på badet ble starten på et nattlig eventyr, og en barnebok om å si farvel. Nå er Fredrik Fornes aktuell med et helt annet prosjekt enn vi er vant til å se ham i.
Hubify legger ned LinkedIn-festivalen Attention Ett år etter at Hubify lanserte LinkedIn-festivalen Attention med brask og bram, er konseptet lagt på is.
Hubify tapte millioner etter partner-exit og festivalkollaps Et brutalt år med milliontap, leder-exit og rettslig konflikt preget Hubify og Narify i fjor: – 2024 ble ikke slik vi håpet, åpenbart, sier daglig leder Kjetil Hundhammer.
Mener Fornes og andre «superbrukere» definerer tonen på LinkedIn Egil Kristensen er ikke spesielt begeistret for LinkedIn. Mandag møtte han Fredrik Fornes til debatt på NRK.
Skjult reklame florerer på LinkedIn: – Lovløse tilstander Skjult reklame og brudd på merkereglene er blitt daglig kost på LinkedIn, ifølge kommunikasjonsstrateg Ellen Paulsen. Nå ber Forbrukerrådet alle som bruker plattformen om å sette seg bedre inn i lovverket.
Kappløpet om å være mest indignert på LinkedIn «Indignasjon og personlig merkevarebygging dominerer debatten på LinkedIn, og polariseringen vokser. Vi trenger mindre moraliserende rop og mer saklig, åpen dialog for å finne reelle løsninger», skriver
Raser mot Snapchats nye grep: – Invaderende Det som før var en trygg sone mellom venner, er nå fylt med reklame. Norske Snapchat-brukere raser mot det nye annonseformatet «First Snap» – og nå advarer Forbrukertilsynet om at formatet kan være ulovlig.
Da AF Gruppen heiste Pride-flagget haglet de negative meldingene inn – Det er et dilemma. Men ved å svare, viser vi veldig tydelig hva vi mener, sier Vebjørn Løvås.