Hvor er den norske topplederaktivismen? «Virksomheter og organisasjoner har mye å tjene på at ledere er synlige og engasjerte i sosiale medier. Likevel er det mange som fremdeles vegrer seg fra å logge på og ta plass», skriver Marie Nygaard Sørlien.
Dette er de viktigste trendene på SoMe i 2024 Hacking på Facebook, lange videoer på TikTok og LinkedIn fjerner LLA
Merkevarebygging i praksis: Erfaringer fra et LinkedIn-prosjekt «Ansatte som LinkedIn-ambassadører for bedriften – er det mulig å få til? Spoiler: Ja, det er mulig! Her er mine viktigste erfaringer, et halvt år inn i prosjektet», skriver
Lanserer LinkedIn-festival i to norske byer – Jeg tror næringslivet og kommunikasjonsbransjen over hele landet er sultne på flere faglige event utenfor hovedstaden, sier Fredrik Fornes.
Byrået til skoleeleven vokser i rekordfart: – Omsatt for over 600.000 I januar vokste selskapet med 54 prosent fra desember.
LinkedIn lanserer ny Media Planning API Denne innsikten gir markedsførere mer nøyaktighet og gjør det mulig for byråer å planlegge bedre scenarioer og oppnå målbare resultater på LinkedIn.
Informasjon fra flere hundre millioner LinkedIn-kontoer er lekket på nettet Nå er det på tide å bytte passord. Flere milliarder personopplysninger fra flere kjente tjenester er lekket på nettet.
Byråene: Dette er bra SoMe-innhold i 2024 SoMe-byråene har noe ulikt syn på trendene innen markedsføring gjennom det kommende året.
Fredrik Fornes lanserer verdensnyhet i 2024 – Planen var å roe ned noen hakk. Det blir nok ikke helt som planlagt – fordi jeg for tiden holder på å stifte et datterselskap under Hubify.
– Kan ikke kalle oss veteraner, men vi har fått til mye Sivert Ridderseth mener potensialet for markedsføring på LinkedIn er større enn mange innser.
LinkedIn fyller 20 år: – Lei av «corporate bullshit» LinkedIn har de siste årene blitt en viktig plattform for flere kommunikasjonsfolk og markedsførere. I år er det 20 år siden lansering.
Derfor er fotballklubbene på LinkedIn Klubbene når helt andre målgrupper på LinkedIn enn på andre plattformer, opplyser de.
Derfor valgte de en «stille lansering» Investorweb ønsker å sentralisere kommunikasjonen fra børsnoterte selskaper til aksjonærene sine.
Bygger AI-plattform for vekst i sosiale medier: – Mange eldre med litt grå hår rundt omkring Som en del av studiene har gjengen i WePost laget et omfattende Ai-verktøy.
Deler kom-strategien bak tidenes TV-aksjon Sunniva Adam er storfornøyd med det foreløpige resultatet fra årets TV-aksjon. Men de har måttet gjøre noen justeringer for å nå ut til flest mulig.
Slik går de fram for å markedsføre «fotballens LinkedIn» Ken André Wendel i Dribblr har fått med seg influenser-nettverk for å nå ut med sin nye app.
Høres ut som det trengs Plumbo «Vann & Avløpsetaten henges ut til tørk – no pun intented. Men først en gratulasjon til vinneren i konkurransen, Hyper!», skriver Knud Fahrendorff.