Byråleder Lars Eia Kirkholm i JCP PRAD, kommunikasjonsansvarlig Lars-Petter Fossheim i LeasePlan og prosjektleder Nina Callenås i JCP PRAD.

LeasePlan trengte ny PR-partner i Norge - valget falt på en gammel kjenning

– Betyr ekstra mye for oss å vinne når vi får vise oss frem på nytt for eksisterende kunder, sier byrålederen.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Da Norges ledende selskap innen billeasing og biladministrasjon la kontoen ut på pitch – falt valget på en gammel kjenning. Det er nemlig JCP Prad som tidligere har håndtert sosiale medier for LeasePlan. Nå velges de også som LeasePlans norske partner på reklame, innhold og PR.

– Vi falt for den befriende tilnærmingen gjengen har til kommunikasjon. De viste en inngående kjennskap til markedet, samtidig som de er tydelig på hva som skal til for å løse utfordringen. Vi opplever at de er ambisiøse på våre vegne, kombinert med at de besitter spisskompetanse for å løse det, sier digitalt kommunikasjonsansvarlig hos LeasePlan, Lars-Petter Fossheim i en pressemelding.

– I JCP har vi alltid hatt en kultur for å være sultne – på nye løsninger, kanaler og kundeforhold. Det er grunnlaget for mye av vår suksess. Derfor betyr det ekstra mye for oss å vinne når vi får vise oss frem på nytt for eksisterende kunder, sier byråleder i JCP PRAD, Lars Eia Kirkholm. og legger til:

– I tillegg elsker vi kunder med ambisjoner – vi er allerede godt i gang med å utvikle løsninger som skal gi enda flere i næringslivet, offentlig sektor og privat personer gleden av å lease sin drømmebil avslutter Kirkholm.

Powered by Labrador CMS