CEO Stig Kristiansen er fornøyde med å ha fått John Trygve Aavik på laget. Behovet for ekspertisen innen produksjon av innholdstjenster, merkevareutvikling, studiosendinger og medieproduksjon er sterkt økende, sier Kristiansen.

Eventaktøren ekspanderer med nytt live-studio

– Vi har brukt det siste året godt og har utvidet NPGs forretningsområder som i større grad inkluderer hele kundereisen

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

For å møte etterspørselen og levere en helhetlig rådgivning, utvider Norwegian Promotion Group sitt produkt og tjenestespekter med nytt virksomhetsområde, NPG Media Production. Et live studio som skal ha fokus på streaming- og studioproduksjonen.

Med den nye mediaavdeling skal de produserer alle oppdrag innen film, foto, innholdsproduksjon og animasjon på alle digitale flater.

Det skriver markedsansvarlig Veronica Fredriksen i en pressemelding.

- Jeg ser frem til å lede NPG Media Production, og ser et stort potensial hos NPG, sier Aavik.

– Vi har brukt det siste året godt og har utvidet NPGs forretningsområder som i større grad inkluderer hele kundereisen, og posisjonerer selskapet mot nye markeder, sier CEO Stig Kristiansen

NPG er en internasjonal aktør i event – og messebransjen med over 80 ansatte og har kontorer i Norge, Sverige, Tyskland, Ungarn og Sør-Korea. Byråets kompetanse ligger i utvikling og formidling av opplevelser og lønnsomme møteplasser.

For å lede storsatsingen har NPG hentet inn John Trygve Aavik som har en relevant bakgrunn innen TV, video og streaming fra blant annet Høgskolen i Lillehammer, Norsk Tipping og Telenor.

Powered by Labrador CMS