Bonde Ola Gimse er blant de som leverer kyllinger til Rema 1000 og Norsk kylling. Nå har sistnevnte endret profil.

Norsk kylling har endret logo og profil

– Bedre skodd enn noen gang for vekst og utvikling

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Vår nye logo viser hvem vi er, og hva vi skal være ved at også våre mål og ambisjoner fremheves tydeligere, skriver kommunikasjonsrådgiver Karen Gunnes i Norsk Kylling i en e-post til Nationen.

Avisen skriver om det Rema 1000-eide selskapet som nå har lansert ny logo og har fonyet sitt visuelle inntrykk.

I det nye logomerket finner du tre symboler som betyr mye for selskapet – stjerne, spor og sirkel.

Firmaet ble grunnlagt i 1991. I 2012 ble bedriften heleid av REMA som iverksatte en stor endringsprosess for hele virksomheten.

Norsk Kylling har 290 ansatte og omsatte i 2019 for i overkant av en milliard kroner.

– Når vi nå også er i ferd med å åpne vårt nye slakteri og foredlingsanlegg i Orkland kommune, er vi bedre skodd enn noen gang for vekst og utvikling inn i fremtiden. Derfor mener vi det er god timing å samtidig lansere vår nye logo, opplyser Gunnes til Nationen.

Powered by Labrador CMS