Kuttet momsen – solgte 500 tonn mer fisk Da Kiwi innførte «momskutt» på fisk denne høsten, kastet Rema 1000 og Coop Extra seg med. Resultatet? Nordmenn valgte fisk til middag.
Abonnement-løsning på Meta: Dette kan det bety for annonsørene Meta har luftet forslaget om å innføre en abonnementsavgift på sine plattformer. Hvordan vil det påvirke annonsører?
Se filmene her: Disse TV-reklamene glemmer vi aldri «Doffen har daua», «dumme ku!» og «schmaker godt!». Noen reklamer huskes, selv om de ikke lenger er å se på skjermen.
Disse kan vinne årets sponsor- og eventpriser I april deler Sponsor- og eventforeningen ut tolv priser i tillegg til «Årets Samfunnsengasjement» og «Årets Bransjepris».
REMA 1000 går viralt med bursdagsvideo: – Kamuflert reklame – Ingen tvil om at dette er riktig god merkevarebygging, sier merkevare-ekspert.
Lyko selger mer enn 40 ulike Sophie Elise-produkter – kommer ikke til å sperre salg ennå Markedssjef i Lyko Norge opplyser at de ikke kommer til å vurdere salgsstopp av Glöd Sophie Elise-produkter før de vet hva som har skjedd, men at de har tett dialog med leverandøren av Glöd.
Rema 1000 avkrefter at lanseringsstopp av Sophie Elise-produkter skyldes omstridt Instagram-bilde – Dette er veldig lite dramatisk, slår leder kommunikasjon i Rema 1000 fast.
TV 2: Rema 1000 fryser lanseringen av Sophie Elise-godteri Candy Girl-produkter sperres for salg hos Rema 1000.
Har inngått kjempeavtale med Rema 1000: Skal ta seg av all kundesenterdriften for dagligvaregiganten – Vi kjenner at vi lever!
Hege Rognlien går fra eget byrå til REMA 1000 REMA 1000 ansetter Hege Rognlien til å lede dagligvarekjedens arbeid med kommunikasjon- og pressearbeid.
Merkevaren Rema 1000 knuser Lego i Danmark – Sliter mer i Norge Rema 1000 har klatret til topps både på bærekraftsmåling og på merkevaremåling i Danmark. Skylder på slitasje for dårligere resultat i Norge.
Etter flere års Twitter-pause har nå Rema-Reitan varslet sin retur – Det er der man diskuterer og man bryner seg på hverandre på en annen måte.
Silje Haukaas går til Everland Oslo Skal hjelpe det travle norske kontoret, hvor det hovedsakelig er et omfattende samarbeid med REMA 1000 som sørger for mye arbeid fremover.
Slik skal Reitan få kundene til å handle i deres nye butikk – Vi fokuserer på lokal kommunikasjon og forankring.
Rema 1000s pressesjef har gått til First House – Jeg har lenge hatt lyst å fordype meg mer i politisk arbeid, sier Torkel Nohr Fjørtoft.
Metro Branding leverte sitt beste driftsresultat for 2021 Byrået ledet av Cathrine Stensland har flyttet inn i nye lokaler, ansatt ny kommersiell direktør og fortsetter å utvide staben. Fjoråret skriver seg inn som et rekordår for Metro Branding.