Organisasjons- og kommunikasjonsdirekt¿r Sarah Willand i TV 2. Foto: Eivind Senneset, TV 2
Organisasjons- og kommunikasjonsdirekt¿r Sarah Willand i TV 2. Foto: Eivind Senneset, TV 2

Sarah Willand får utvidet ansvar for markedsføring i TV 2

Kanalen varsler endringer i leder og redaktørgruppen. Det får og konsekvenser for markedsføringen til TV 2.

Publisert

Det betyr at organisasjons- og kommunikasjonsdirektør Sarah C.J. Willand får utvidet sitt ansvarsområde, når TV 2s markedsføringsapparat nå skal ledes av en direktør.

Hennes nye tittel blir Direktør for markedsføring, kommunikasjon og organisasjon.

TV 2s kommunikasjons- og markedsføringskraft er i dag fordelt på ulike avdelinger og plattformer, men denne våren skal det etableres en ny markedsføringsenhet under ledelse av Willand.

— TV 2s markedsføringskraft er det ingen som kan matche. Men skal vi nå ut til flere seere og brukere, må den utnyttes bedre. Et sterkt kommunikasjons- og markedsføringsmiljø skal gjøre oss mer slagkraftig og mer presise i kampen om folks oppmerksomhet, sier TV 2-sjef Olav Sandnes i en pressemelding.

Resten av endringene kan du lese mer om hos Medier24.

Powered by Labrador CMS