Andrea Drevvatne Hugvik (rådgiver og fagansvarlig for TikTok i TRY Opt) og Elke Vindenes (kreativ leder i TRY Opt). Foto: Ellen Høiby Slik jobber TRY med TikTok – Vi tilbringer så mye tid på TikTok, så det er naturlig at denne sosiale plattformen også spiller en rolle i formingen av internettkulturen. Ellen Høiby Journalist Publisert mandag 22. april 2024 - 05:55 Sist oppdatert mandag 22. april 2024 - 15:03 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ tiktok nyheter influensere elke vindenes digital markedsføring try opt andrea drevvatne hugvik 2204241 try sosiale medier Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post