Matias Buenaventura i TRY Opt har jobbet for å gjøre Morgenlevering mer gjenkjennelig blant det norske folk. Foto: Isak Egge Brønseth TRY og Morgenlevering ville nå én spesiell gruppe. Da gjorde de dette Valgte blant annet lydmediet for å øke folks kjennskap til merkevaren. Isak Egge Brønseth Journalist Publisert tirsdag 23. april 2024 - 12:52 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ lyd podkast matias buenaventura merkevare morgenlevering nyheter try den store podkastdagen Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post