Det er registrert 20 prosent færre biler til nå i år, enn samme tid i fjor. Det er en kommunikasjonsmessig nøtt for importørene.

Leveringsproblemer gir kommunikasjons­utfordringer for bilbransjen

Krig, korona og krise skaper fortsatt leveringsproblemer for bilimportørene. Noen bilmerker kan leveres på dagen, mens andre må vente til 2024. Vi har en kommunikasjonsutfordring, erkjenner deler av bransjen.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS