– Behovet for en sterk AD og konseptutvikler har blitt større og større, sier grunnlegger og daglig leder Frederik Horn (f.h.). Nå har Horn & Co fått med John Draleke på laget.

Horn & Co kupper Gullblyant- og Gullfisk-vinner John Draleke

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Vi er utrolig glad for at John har funnet veien til Horn & Co. Det har vært et eventyrlig 2021 og behovet for en sterk AD og konseptutvikler har blitt større og større, sier grunnlegger og daglig leder Frederik Horn, i en melding fredag.

Draleke, som tidligere har jobbet som AD i DDB, Schjærven, Empefire og Foll, begynner nå i Horn & Co som AD og konseptutvikler.

– Jeg ser fram til å jobbe tett kreativt med de beste hodene, og sammen utvikle løsninger for kundene i et fagmiljø som har en smart tilnærming og arbeidsmodell tilpasset store og små kunder, sier Draleke.

Byrået, som Horn startet i januar 2020, teller nå fire personer. Utover Horn består selskapet av fotograf og videoprodusent Alessio Attanasio og prosjektlederkonsulent Johannes Dolven.

– Tilnærmingen fungerer strålende

Byrået er et nettverksbasert reklamebyrå som drar veksel på samarbeid med dyktige spesialister der de selv ikke har kompetansen internt.

– Denne tilnærmingen fungerer strålende. Vi får med dette inn personer som både har rett kompetanse, men som også matcher kunden og kundens behov. Det er viktig for oss. At John nå begynner betyr likevel ikke at nettverkstankegangen står for fall. Tvert imot, avslutter Horn.

Horn & Co er en del av kommunikasjons- og mediekonsernet Layer som består av seks selskaper med mer enn 60 spesialister er samlet i et kompetansemiljø. I tillegg til Horn & Co, består Layer av Hensikt, Stellar Consulting, Sail, Solution og Caulis.

Horn & Co jobber med kunder som Norges Varemesse, A-Møbler, Packline, Collagen Plus, TheVIT, Pfeizer og Selmer.

Powered by Labrador CMS