– Teknologi vil være avgjørende i arbeidet med å løse vår tids store utfordringer. Èn ting er å forbruke mindre, men det vi forbruker må kunne brukes mer effektivt.

Charlotte blir markedssjef for «halve» Europa i Dell Technologies

Charlotte Flø Haanes er ansatt som Dell Technologies’ nye markedssjef i Sentral- og Nord-Europa.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Charlotte Flø Haanes er ansatt som Dell Technologies’ nye markedssjef i Sentral- og Nord-Europa og får ansvaret for hele produktporteføljen deres, meldes i en pressemelding mandag.

– Dagens virksomheter trenger løsninger for å håndtere de enorme datamengdene som skapes over alt. Dell Technologies støtter små og store virksomheter med nettopp dette, og i min nye rolle skal jeg jobbe tett med kollegaer og markedsavdelingene i ulike land på tvers av EMEA for å ta budskapene ut i markedet. Jeg takker for tilliten og muligheten til å lede dette markedsarbeidet i et større område, sier Haanes.

Fysisk lokasjon er ikke et hinder

Hun kommer fra stillingen som markeds- og kommunikasjonssjef for Norge i samme selskap. Hennes nye stilling er Product Solutions Marketing Lead Central & Northern Europe. Haanes har jobbet i Dell Technologies siden høsten 2018.

– Det har alltid vært en del av organisasjonsoppsettet til Dell Technologies å jobbe på tvers av landegrensene. Det er mange fordeler for organisasjonen med denne tilnærmingen. Å kunne etablere et større, internasjonalt nettverk er både lærerikt og veldig spennende. Jeg har alltid hatt troen på at et godt samarbeid er nøkkelen til suksess, og at fysisk lokasjon ikke et hinder for dette, det handler bare om å finne riktig samarbeidsform, mener Haanes.

Haanes har mer enn 12 års erfaring som markedssjef. Før hun begynte i Dell Technologies, var hun markedssjef for Skandinavia i OpusCapita, og før det markedssjef i Affecto Norway AS. I tillegg har hun hatt ansvaret for Dell Technologies’ Social Impact i Norge de tre siste årene.

– Teknologi vil være avgjørende i arbeidet med å løse vår tids store utfordringer. Èn ting er å forbruke mindre, men det vi forbruker må kunne brukes mer effektivt.

Powered by Labrador CMS