F.v. Ole Andreas Finseth, Gry Sagvolden, Elena Gonder, Rolf Aaneland, Siv Jensen (daglig leder i Flyte), Saera Khan (styremedlem i Flyte), Carl-Erik Conforto, Andrea Hopen og Mari Tylden.

For første gang har Publicis latt AI stå for det visuelle i hele kampanjen

Hele Publicis-huset har vært involvert i AI-kampanjen: – Det blir langt ifra den siste, lover byråleder i Publicis MSL.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS