Mener mange gjør dette feil når de tar i bruk AI Camilla Hager tror norske markedsførere kan bruke kunstig intelligens mer aktivt i jobben sin.
Derfor mener han at du ikke skal frykte AI Eirik Solheim er teknologioptimist, og mener kunstig intelligens bare vil bli bedre i tiden framover.
TechMarketing fyller fem år: Bytter styreleder Besvarer et udekket behov for å dele praktisk kunnskap blant teknologi-markedsførere.
Snart vil Microsoft endre måten du jobber på ved hjelp av kunstig intelligens Spennende integrering av avansert kunstig intelligens i nærmeste fremtid.
Kommunikasjon i kryssilden: Telesvindel og norske barrierer Internasjonal telesvindel er en trussel som har utviklet seg i takt med moderne kommunikasjonsteknologi.
Etterlyser norske politikere i EU-arbeidet med kunstig intelligens – Må ikke panikk-regulere, svarer Grunde Almeland i Venstre.
Over et halvt år med AI: – Vi er vel alle litt hodeløse høns Tre ulike aktører innenfor kommunikasjon og reklame forteller om sine erfaringer med kunstig intelligens så langt.
LinkedIn endrer algotimene: Slik får innleggene dine oppmerksomhet nå For å maksimere rekkevidden er det på tide å dele «kunnskap og råd».
Schibsted Partnerstudio med kommersiell AI-stemme: – Banebrytende Torsdag 29. juni ble du møtt av annonsørinnhold fra Equinor på VG-fronten. Inni artikkelen skjulte det seg en rykende fersk nyhet: Partnerstudios egen AI-stemme.
Dette sier Google om Forbrukerrådets AI-skepsis Mener myndighetene både må regulere og samtidig ta verktøyene i bruk.
Dette tenkte Google-toppene da det tok helt av med ChatGPT i fjor Den amerikanske søkemotorgiganten hadde ikke noe hastverk med å være først ute.
Ny rapport: Generativ AI setter grunnleggende rettigheter i spill Det har vært en eksplosjon av tjenester drevet av kunstig intelligens det siste halvåret. Forbrukerrådet legger nå frem en rekke anbefalinger og krav for å sikre at forbrukernes rettigheter blir ivaretatt.
For første gang har Publicis latt AI stå for det visuelle i hele kampanjen Hele Publicis-huset har vært involvert i AI-kampanjen: – Det blir langt ifra den siste, lover byråleder i Publicis MSL.
Teksteksperten har oppdaget hvordan ChatGPT kan forbedre tekster: – Jeg sover dårlig om natta Camilla Hager har funnet 17 kommandoer som gjør tekst feilfri med kunstig inntelligens.
Mynewsdesk lanserer ny AI-løsning for kommunikatører Selskapet beskriver det nye produktet som en «idégenerator».
Lanserer Norges første AI-drevne byrå Det var bare et spørsmål om tid før de første AI-drevne byråene dukket opp.
Merkle inngår AI-partnerskap Dentsu byrået Merkle og 2021.Ai har inngått et strategisk partnerskap for å bistå selskaper i å maksimere fordelene med AI.
Hva med å klone sjefen? Lek med AI-verktøyene! «Den største trusselen akkurat nå er ikke at AI skal ta over jobbene våre, men at mange av oss blir sittende igjen på gjerdet», skriver Anne-Lise Mørch von der Fehr.