Farmasiet reduserer salgskostnader med AI-drevet markedsføring I et skritt for å bli et enda mer digitalt data-dreven apotek, moderniserer Farmasiet sine annonser.
Nucleus med ny AI-kampanje: – Ga kunden flere muligheter til å trekke seg I kampanjen «Opplevelsen av en støttespiller» benyttes AI-genererte bilder for å vise «kinkige situasjoner» som styremedlemmer i borettslag og sameier kan komme opp i.
Sverger til gammelt triks - mener mange ikke forstår nytten Mener svært få nordmenn faktisk forstår verdien av e-post som markedsføringskanal.
Startupen lanserer AI-verktøy for kommunikasjonsbransjen Gründerne med fartstid fra blant annet Retriever og Kantar lanserer ListenAlert – et nytt AI-verktøy for mediemonitorering.
Ups, vi laget «AI-art by accident» «Som en sidekommentar vil jeg poengtere at både kreatørene og designerne hos oss er både levende og sjelfulle», skriver Susanne Svendsen, etter at kampanjen deres ble kalt sjelløs.
Byråenes bruk av KI: Så langt har de kommet nå Hele 88 prosent sier at de bruker en form for generativ KI.
Nå kan Googles AI lage annonsekampanjene dine Googles AI-modell Gemini kan hjelpe bedrifter med å lage bedre annonser.
Google sier opp flere hundre annonseselgere Tek-giganten skal erstatte annonseselgere med kunstig intelligens.
Rapport: Halvparten av kom-folk vurderer jobb-bytte Mynewsdesk med ny rapport om hvordan nordiske kommunikasjonsarbeidere ser på sin egen rolle i en tid preget av polarisering, høyere krav og teknologiske fremskritt.
Tre Kronor Media utvider:– Skiller oss fra konkurrentene Mener byråets forpliktelse til å ligge i forkant av teknologien og utnytte AI og dataanalysekiller de ut fra konkurrentene.
Ronny er nyansatt på KI i Netlife Ser fram til å utforske videre hvordan AI kan forenkle og effektivisere eksisterende og nye prosesser.
Navigering i morgendagens medielandskap: Fra ESG til AI «Bransjen vår er i ferd med å legge et tøft år bak seg. Og godt er det! Selv tenker jeg det er lov å være en forsiktig optimist når vi hilser inn det nye året», skriver Yousef Musavi.
Hyper får egen fagleder for AI og ny markedssjef AI-verktøy har blitt en viktig og naturlig del av hverdagen til alle ansatte i byrågruppen.
Slik kan AI-kappløpet påvirke bransjen i 2024 Google, OpenAI og flere andre aktører jobber på spreng for å utvikle de beste AI-verktøyene. Hva kan det bety for markedsførere og kommunikatører?