Alexander Ulvestad Hjermind (29) rykker opp fra rollen som kommunikasjonsrådgiver hos Norges største bilimportør, og blir ny kommunikasjonssjef for CUPRA Norge.
Alexander Ulvestad Hjermind (29) rykker opp fra rollen som kommunikasjonsrådgiver hos Norges største bilimportør, og blir ny kommunikasjonssjef for CUPRA Norge.

Alexander er ny kommunikasjons­sjef for CUPRA

Rykker opp fra stillingen som kommunikasjonsrådgiver.

Publisert Sist oppdatert

Alexander Ulvestad Hjermind (29) rykker opp fra rollen som kommunikasjonsrådgiver hos Norges største bilimportør, og blir ny kommunikasjonssjef for CUPRA Norge. 

Det melder Harald A. Møller i en pressemelding.

CUPRA er Volkswagen-konsernets utfordrermerke fra Barcelona, og i likhet med søstermerkene Audi, ŠKODA og Volkswagen er det Harald A. Møller AS som er norsk importør av CUPRA. 

– Alexander er en enorm ressurs for oss, offensiv, ambisiøs og med solide kommunikasjonsferdigheter. Jeg er sikker på at han kommer til å gjøre en fremragende jobb for CUPRA, sier Øyvind Rognlien Skovli, kommunikasjonsdirektør i Harald A. Møller AS, i pressemeldingen.

Stillingen er nyopprettet.

Ulvestad Hjermind har siden 2021 jobbet som kommunikasjonsrådgiver i Harald A. Møller, hvor han blant annet har jobbet med å utvikle kommunikasjonsstrategien til bilimportøren.

Ulvestad Hjermind selv er klar for å ta fatt på den nye rollen i CUPRA-avdelingen: 

– Når man jobber med kommunikasjon, er det alltid ekstra gøy å representere utfordreren. Det utvider rommet for kreativitet i posisjoneringsarbeidet vårt, samtidig som det også gjennomsyrer hvordan kundene våre kan prøve, kjøpe, eie, bruke og oppleve bilene våre, sier Ulvestad Hjermind.

Joachim Næss er samtidig ansatt som produktsjef.

– Det er et solid team som er på plass i CUPRA. Jeg ser frem til å bli et fullverdig medlem av teamet og ha fullt fokus på merkevaren CUPRA fremover, sier Ulvestad Hjermind.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS