Aller Media henter forsterkning fra tech-bransjen

Går inn i rollen som ad operations manager: – Kombinasjonen av mine erfaringer innenfor både tech og markedsføring, har jeg innsett er en god kombinasjon.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Jeg kommer fra et teknologiselskap hvor alt gikk utrolig fort, og man alltid måtte være på ballen for å følge med i utviklingen. Jeg ser også hvordan noe av den tekniske kunnskapen jeg hadde fra før har hjulpet meg med å komme i gang i denne rollen, sier Cornelia Chaidee i en pressemelding mandag.

Før hun startet i Aller Media jobbet hun i det norske tech-selskapet 24SevenOffice. Her startet hun i rollen som customer success manager, før hun gikk over til å jobbe som markedskoordinator.

En god kombinasjon

Chaidee har hatt en kombinasjon av kreative roller, og har jobbet med blant annet optimalisering av nettsider, sosiale medier og webinarer.

– Kombinasjonen av mine erfaringer innenfor både tech og markedsføring, har jeg innsett er en god kombinasjon i min nye rolle her i Aller Media.

Chaidee startet i begynnelsen av mars som ad operations manager, og er allerede godt i gang i kommersiell avdeling i Aller Media. Hovedansvaret i rollen er å laste opp kunders kampanjer på Aller Medias digitale kanaler og sørge for at disse fungerer sømløst.

– Vi gleder oss veldig over å ha fått Cornelia om bord hos oss i Aller Media. Hun skal fylle en meget viktig rolle som ad operations manager, og sørge for at våre annonsører når leserne. Cornelia brenner for fagfeltet tech og kommer til å gjøre hele det kommersielle laget bedre, sier Nesheim.

Powered by Labrador CMS