Fra venstre: Ane Mosberg Mygland Marketing (Manager DRUNK ELEPHANT), Benedicte Engh Krokstad (PR & Training manager DRUNK ELEPHANT) og Katrine Kvalsund (Partner og Head of PR, This Is)

Drunk Elephant suksess-lansering i Norge med This Is som PR byrå

Drunk Elephant har valgt This Is som sitt PR byrå i Norge, som skal håndtere PR, strategi, lanseringer, samt event og aktiveringer for de.

Publisert

Onsdag 13. mars ble Drunk Elephant lansert i Norge.

Hudpleiemerket har hatt en massiv «hype» fra start av og fløy ut av butikkhyllene på lanseringsdagen. Flere av de mest populære produktene var utsolgt før lunsj. 

«Drunk Elephant» er populært på TikTok.

Drunk Elephant er tilgjengelig i fysiske butikker og på nett hos Frederik & Louisa og Kicks, og vil åpne i 28 norske butikker innen utgangen av 2024.

– Vi så This Is som det beste byrået for oss. De har et langt og godt renommé og vi er sikre på at de vil bidra til en suksessfull lansering av merkevaren, uttaler Ane Mosberg Mygland, Marketing Manager Nars & Drunk Elephant, i en pressemelding.

Det globale hudpleiemerket, grunnlagt av Tiffany Masterson i USA i 2013, er for tiden tilgjengelig i 40 markeder rundt om i verden.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS