Årets shortlist til Magnet Awards

Her er shortlisten til årets Magnet Awards

Det meldes om flere nykommere på listen

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Tirsdag 8. juni deles årets priser i magnet Awards ut under en sending på anfo.no. Totalt er det 30 bidrag på shortlisten, som er fordelt på 6 fagkategorier. Nytt i år, er at det er skal deles ut en individuell pris til en person som har løftet Employer blanding som fag det siste året

– Her er det ingen shortlist, men det har kommet inn mange nominasjoner og jeg gleder meg til å avsløre vinneren, sier ansvarlig arrangør fra ANFO Trygve Tellefsen.

Dette kommer frem i en pressemelding fra ANFO.

Flere nominasjoner i år

I år kan shortsisten by på flere nykommere, det vil si virksomheter som ikke har sendt inn bidrag tidligere.

– Det vitner om at stadig flere får øynene opp for virkeligheten av å jobbe godt med rekruttering og employer blanding. Det er et høyt nivå med stor variasjon i hvordan oppgaven er løst. Alt fra DMs til teknologiske løsninger juryen ikke har sett tidligere, sier jurygeneral Hans Petter Stub.

Han legger til at han er svært fornøyd med årets bidrag.

COWI med sine seks bidrag, er det selskapet med flest plasseringer. McDonald's, Gjensidige, AF Gruppen DNV, PwC, og Bærum kommune har sikret seg plass i flere kategorier.

Måler krefter med hverandre

Juryen er godt i gang med arbeidet, og ifølge Tellefsen har det vært flere gode diskusjoner.

– Det er gøy å se at kvaliteten på arbeidene skaper engasjement hos juryen. Arbeidet juryen holder på med er utfordrende, men jeg er sikker på at de leverer en liste med verdige vinnere.

Magnet Awards hedrer årets beste kommunikasjonsarbeid innen «employer branding» og rekruttering i Norge. Prisen bidrar til å heve nivået i hele bransjen, og gir arbeidsgivere en mulighet til å måle krefter med hverandre, står det på hjemmesiden.

Fristen for å sende inn bidrag er satt til 3. mai.

Powered by Labrador CMS